Stig-Arne Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Til det blir bra tror jeg.. 3-4 lag.. Tar der jeg ser det trengs. spes inni kabinettet da det ikke er så nøye der Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 ser ut som den er brannskada ellerno nå hehe.. flere strøk ja Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 hehe ja, men den ser bedre ut nå da.. har bare ikke bilde av det ennå... kaldt å gå til garasjen.. (10 m) Regner med at meste parten av lakkeringen er ferdig i kveld Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) kalt? ser du ikke snøen på siste bilde? har ikke noen problemer med å lakere i en kald garasje Endret 26. mars 2004 av Haukeboe Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 morpheus hva me å ta det i stor garasjen? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) ennå lengre Update: nye bilder Endret 17. juli 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 lakking blir jo ikke best i kald luft.. tar tid før det tørker.dvs fare for at det renner.. men her er en liten serie med bilder om min. noen ideer? lite foto serie (ja døra sitter ikke på, det ene bildet) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) lekkert.. Jo, jeg vet.. Lakking er best i rom med litt varme og stabil temp Men har ikke tilgang på det.. Og lakkingen går veldig greit når man legger på tynne lag om gangen og ikke lakkerer gjenstanden stående Men for å si det sånn.. Har hatt særdeles dårlig tid i det siste så ting er ikke så bra som dem kunne ha vært.. Så ikke heng meg visst det ikke ser særlig bra ut.. Endret 26. mars 2004 av Morpheus^ Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 takk... kult at du begynner og lakke hele da kan jeg se åssen det blir.blir det bra så gjør jeg det også *utnytte litt* lurer på om jeg skal airbrushe mitt istedet.for å få det jevnt.har graverinsmaskin på jobben også.så skal prøve og lære meg den. eller få en til å gjøre det for meg.tenkte på å gravere inn biohazzard merket i sidedøra.den på hovedkortet sin side.og lakke døraa og fylle igjen med alu\sølv farge.. kan bli bra..vet ikke helt før jeg ser det... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg var egentlig tenkt på å plukke alt i fra hverandre, noe som jeg burde ha gjort.. Men fadern maser og det var kaldt.. da mistet jeg litt av lysten.. Kan hende jeg bygger meg nytt kabinett om en stund.. når jeg får jobb Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 lukke igjen garasjedøra og skru på varmovnen neida.. er for kaldt. holde på i sola om sommern gjort det meste på jobben. er varmt og egne lakkelokaler + at vi har ett hjemme. men må bare ha få ork til og starte.. Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 blir bra dette om du tar deg tid nok... hadde du beholdt den orange fargen kunne du satt inn svarte rør forran (slik som bit tech) jeg har 3 uv katoder en bak, en i bunn og en oppe.. det funker bra. har uv reaktive ide kabler. eg syns det er bra men man kan ikke ha andre lys kilder i pcn da.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Den var vel heller mer brun enn orange Unasett.. jeg var lei den fargen... Tar dette prosjektet mest som en prøve.. En god lærdom Update: Floppy ferdig: Endret 17. juli 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 er det mye blitz i det bildet? ser ut som det er masse hvitt der... minner meg om en kamerat av meg som farga floppyen med en sprittusj... Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Haha, jeg farga min med sprittusj. Eller, det var vel inkpen ("taggetusj"). Men det er bak Lian Li dekselet... måtte få svart luke, for den synes igjenom Det her begynner å bli bra nå... stå på! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 hvitt er det ja.. kantene der lakken rant av... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 jeg beklager at jeg ikke har laget bilde, men moren min har kortsluttet pc'n.. skal fikse bilde snart.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 kortsluttet? hehe Er ferdig med lakkerinen nå, har montert det meste.. Prøver fortvilt å komme meg innpå ftp.home.no Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 hvis du blar lengre ned på worklogs kategorien, så er det et stengt topic som heter usynlig CD-rom.. der inne er det link til et sted du kan laste opp bilder.. eller du kan bare se på adressen til bildet under.. her har jeg bare tegnet inn en bamse... en drage elns hadde kanskje vært penere.. de to røde prikkene er leds, og de grønne strekene er strømledning til leds.. de bøåe prikkene er eventuelle leds for å få graveringen til å lyse blått, mens øya fortsatt lyser rødt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå