Diablito2k Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 jeg vet det er j.ævlig vansklig å få i. har et slikt kit i min maskin også.. men tror alikavell det ville kanskje blitt finere hvis du hadde fjernet vinduet først.. men vi får vel se det senere. (?) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Det vil tiden vise.. blir mest sansynlig å lakkere listen også.. da tror jeg det skal bli ganske bra. Spesielt siden listen er svart og jeg skal ha kabinettet svart Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Tja.. Førsteinntrykket mitt er vel litt småslurvete arbeid! Legg en list eller noe rundt kanten på 80mm i toppen, ser veldig stygt ut uten. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) vent til å se ferdig produkt du før du babler i vei om slurvete arbeid Er uansett ikke en 80 mm er 92 mm visst du hadde lest litt Men uansett, jeg vet det ikke ser særlig bra ut nå. Det er pga kontrasten du får til viften under, da ser man lettere skavanker. Jeg skal se hvordan det blir når jeg får lakkert det svart. Blir det ikke noe bedre da blir det utbedret. Endret 24. mars 2004 av Morpheus^ Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Har nå lakkert fronten på DVD spilleren og primet dørene og toppen / bunnen og lagt 1 lag med svart lakk på sidedøren. Noen bilder: Lite bilde av ferdigmontert frontdeksel på DVD rom Sidedøren, klar till lakkering.. Tar listen i samme slengen også, klarte å få grunninng på listen, ikke helt bra men.... Endret 17. juli 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Har du en kostnads liste over dine utgifter på denne moden? vurderer å gjøre noe av det samme på min maskin. (jeg har ikke chieftec da). men eller tror jeg dette blir veldig bra. lurer på hvordan du har tengt å gjøre det i fronten. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Kostnadsoversikt ja.. 2-300 kr. for lakken.. Ikke vet jeg.. firma som betaler. Ble litt uheldig med lakkeringen av toppplaten.. ikke vet jeg hva som skjedde, men noe galt skjedde.. Bilder kommer senere Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Tilbake til den fronten, du kan ikke ha en ali plate der.. om du skal ha det må du kutte hull i den så viftene får luft... Om jeg hadde vert deg hadde jeg tatt av alt, og så kunne du tatt av like stor område bakom.... så kan du legge ali planter på begge sidene.. så skjærer du hull til 3 stk 80mm vifter og lager rør mellom.. dette er veldig stilig.. NB: da må du ordne med ny fester til harddisk rammene... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 tja tjo.. Luften henter jo viften under... Var inne på på tanken uansett å ha en led vifte der eller noe lignende.. Er helt tom for ideer.. har ikke fått gjort noe som helst med fronten.. For den må fikses på uansett.. Hva om jeg fikk tak i noen alu rør, og satte dem vertikalt 3-4 rør? Slik som bitech har gjort? Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 har gjort mye av det samme som du har gjort. bare jeg har ikke bx serien.hvis det var det det het.. har matrix serien.kan legge ut bildene hvis noen er intressert. men jeg skal også lakkere som du har gjort\gjør. Skal ha alt matt svart.vegger,griller,frontdeksel,innvendig,psu,hd rammer osv. uten om hw(se i profil etter hva som er inni kassa). men når jeg har tid til og starte på det.er noe helt annet. lykke til den som tar seg tid, får til noe fint Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Får se om jeg har lakk igjen så skal jeg lakkere inni også.. Men hvilken farge bør jeg bruke inni? Med tanke på lyssettingen inni, der jeg har en stk uv led denne og grønne leds under otes dekselet. Skal jeg bare lakkere det svart? Har nå fått lakkert diskettstasjonen og det ser ut til at topp dekselet blir nesten bra.. håpr jeg.. Endret 26. mars 2004 av Morpheus^ Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 hvit reagerer jo veldig kult på uv da.. jeg har grønne lys.så jeg skal ha svart.. fordi jeg syns grønt og svart går bra sammen. Min pc jeg tror jeg hadde prøvd på hvit. siden det reagerer så bra.men er opp til deg hvor mye lys du har lyst at det skal være inni der noen tanker selv? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 blir ikke så mye lys.. Er faktisk ganske bra slik det er nå egentlig. Noen katoder skal jeg ikke ha. Det blir for mye lys. Kan hende jeg plasserer noen lignende led`s noen plasser.. Får se.. men jeg tar gjerne mot ideer og forslag. Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 hehe, jeg skal ikke ha mere ihvertfall. har nok.syns ikke de lyser sååå sykt.er ikke ett skarpt lys.men halvdimma. ellerno.men du burdte finne en farge som reagerer på uvlys. syns uvlys er litt tamt. ta ide-kabler som reagerer på uv da? hvis ikke det er for mye "dill" hadde du uvlysa eller skulle du kjøpe? har en kamerat som har uvlys.. syntes ikke en gang.svakt svakt lys i toppen.kan skrive nicket ditt inne i pcen en plass med uv penn, eller får noen som er drevene til å tegne ett motiv ellerno. vet ikke om jeg hjelper deg. eller om jeg bare prater piss for deg. er opp til hver person Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 argh.. fikk også lyst å gi en liten make-up på mitt kabinett nå! Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 argh.. fikk også lyst å gi en liten make-up på mitt kabinett nå! hehe, hvem kabinett? hvem tanker har du? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Jepp.. eldgamle adidas kjippere.. Edit: Urk.. ftp.home.no har klikket.. får ikke logget inn på serveren og dermed ikke fikset feilen som har oppstått.. Edit: Oppe å går igjen Endret 26. mars 2004 av Morpheus^ Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Her komme de etterlengtede bildene.. Merk: dette er bare 1 lag Endret 17. juli 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Nice...hvor mange lag tar du å legger på in the end tror du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå