Stig-Arne Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Begynte å bli seriøst lei av mitt Chieftec kabinett, alle har det jo liksom. Har tegnet litt, planlagt litt, og vurdert att og fram. Bestemte meg til slutt for å ta det billigste først. Alt begynte for 14 dager siden ca, da jeg monterte vindu i sidedøren: Ikke helt stødig med Dremelen klarte jeg selvfølgelig å kutte feil Men det er så vidt det vises. Så fortsatte jeg i går, med å montere ekstra PSU Etter litt kutting med så fikk jeg en fin fin plass for en ekstra PSU Eneste er at strømledningen nå gå igjennom fronten. Men det skal fikses Så i dag fikk jeg endelig flyttet alt innhold ut av kabinettet og litt over i ett annet, slik at jeg kan lage denne workloggen Jeg begynte med å borre bort popnaglene som holder topp lokket Slik er det lettere å jobbe med lokket, og kommer til nytte senere Så var planen å fikse hull for en 92 mm vifte i toppen Hull laget ferdig for skruer Ferdig oppmerket for kutting ] Hull kuttet ferdig Vifte og grill på plass Dette er bare 1. del. .neste er lakkering av kabinettet, svart og rødt skal det bli Edit: Kom på at jeg faktisk begynte for en god stund siden. Oppdaterte med litt flere bilder.. Endret 17. juli 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
kverna Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 giiiii oss en link til større bilder Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) argh.. det skulle jo være thumbnails urk.. fikser det senere bildene kan i mellomtiden sees full størrrelse her Endret 23. mars 2004 av Morpheus^ Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 interesant, men det hadde vært fint om du fikset thumb'ene, for da blir det lettere å få det hele kronologisk.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) jupp.. litt senere.. folkene maser så vanvittig.. håper dere har forståelse.. Edit: fikset bildene, skal minske dem litt senere. Men de skal gå innenfor kravene mener jeg Tar gjerne i mot tips om hvordan jeg bør lakkere kabinettet. Vil ha litt rødt noen plasser, men hvor vet jeg ikke. forslag? Endret 23. mars 2004 av Morpheus^ Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 det er slik det er. folket vil ha og ha.. men ser bra ut.. håper du får til no orginalt lykke til videre Lenke til kommentar
kverna Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 ser bra ut Men hva skal du ha inni siden du har 2 psu'er ? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Visst du ser på profilen så ser du hvorfor.. Fikk plutselig problemer med oppstarten når jeg monterte raptor disken. lysene under OTES dekselet på hk bare summet. Tenkte det var PSU som var overbelastet så jeg hev inn en ekstra.. uten at det hjalp da Flere bilder: Trenger forslag til hva jeg kan gjøre med fronten. Den er ikke direkte pen.. for å si det sånn Endret 17. juli 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
icer Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 De har gjort en nydeli casemod på Bit Tech da ble det seende slik ut... Har tenkt lenge på å gjøre det samme, men så var det dette å reise seg fra stolen og gjøre det da... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 legg inn neonwire inni "sprekken" i fronten av chieftechen din, jeg har gjort det og det blir finfint Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Ser ikke så dumt ut det dem har gjort. Men som dere ser, jeg må ha bort alle rillene nedover, siden det er 2 stk som allerede er borte. Men hva skal jeg bruk i stedet? Trenger seriøst mange forslag på det. Så bring it on Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 hva med netting? eller vanntank? eller en slik bamse som papirpose har laget, du har sikkert en, vel, det hadde kanskje vært litt bedre å gravere det inn i plexi.. altså en figur med lysende øyne.. si ifra hvis du vil at jeg skal lage en tengning av hva jeg tenkte på.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Det kan du jo alltis få lovt til å gjøre visst du gidder. Har også fundert på å kutte bort alle rillene, og sette inn en alu plate der, som seff lakkerest i svart. Plexi blir for åpent, er ikke særlig pent bak der... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Det kan du jo alltis få lovt til å gjøre visst du gidder. Har også fundert på å kutte bort alle rillene, og sette inn en alu plate der, som seff lakkerest i svart. Plexi blir for åpent, er ikke særlig pent bak der... Du kan matte ned plexien da. Blir pent det Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Da må jo plexien ha en svak bue, slik at det blir noen lunde rett.. Hvordan er det å få til det? Hvordan skulle jeg evt feste den ? Det jeg tenkte med en alu plate er å få blyd den til og poppe den fast.. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Stilig prosjekt Tror man kan varme plexien litt i ovnen på ganske svak varme, slik at den blir bøyelig. Så er det bare å forme den forsiktig til. Har ikke prøvd det selv da. Bare lest andre steder. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Her er noen flere bilder, fra lakkerings prosessen: DVD rom front klart til lakkering første lag klart lag nr to klart. Klart til grunning av sidedør første lag med grunnning lagt lag nr to lagt Endret 17. juli 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) hvorfor tok du ikke ut vinduet før du sprayet ?? Endret 24. mars 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) for det ******* vinduet er noe forbannet herk å sette på plass.. det bryet gidder jeg ikke mer Endret 24. mars 2004 av Morpheus^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå