Dimm Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) har vist mistet oversikten i hardware verdenen krever athlon64 ecc registrert ram? Vet den er kresen på rammen og lurte på om noen kan se meg hvilke brikken den takler og hvilke den ikke takler hva er det beste hovedkortet til athlon64 for tiden? Endret 23. mars 2004 av Dimm Lenke til kommentar
Typho Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Athlon 64 krever ikke registrert ram, men Athlon 64 FX gjør det Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Nei du bruker vanelig ram, den er heller ikke kresen på ram , men via sine hk er det , kjøper du derimot et nForce 3 hk så takler det det meste. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 har vist mistet oversikten i hardware verdenen Vet den er kresen på rammen og lurte på om noen kan se meg hvilke brikken den takler og hvilke den ikke takler hva er det beste hovedkortet til athlon64 for tiden? Da er denne tråden et godt sted å starte: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=203816 Hovedkort med NVIDIA Nforce3 150 brikkesett har så langt vist seg å være mest stabile, selv om de kanskje ikke er raskest. Corsair XMS PC3200(LL) minne er et sikkert valg når det gjelder minne til et Athlon 64 system, det er både raskt og meget stabilt Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg har forstått det slik at det er PC3200 som er best egnet til A64-systemer? Hvordan vil det da være med overklokking når det kommer APG/PCI-lock? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå