Cyclops Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Hei! Kjører 2 skjermer nå på et Raedon 9800 Pro. Bruker også Hydravision. Jeg bare lurer på om det er mulig å kunne kjøre fullscreen på den ene skjermen (f.eks et spill) og samtidig ha f.eks mIRC på den andre skjermen. Når jeg har startet et spill er det umulig å få kommet til den andre skjermen. Lenke til kommentar
Cyclops Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Ingen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 hvis du trykker på win-knappen så kommer du til den andre skjermen. Lenke til kommentar
Noty Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Kjører dual skjerm med radeon 9700pro. Den ene skjermen har jeg irc og oppgave linjen på.(secondary) På primary (hovedskjerm) så spiller\surfer\film osv jeg. Når jeg spiller bruker jeg alt + tab for å skifte mellom program.(feks fra spill til irc) Driveren jeg bruker er den nyeste catalyst 4.3 . Lenke til kommentar
Fat^Cat Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Forstår jeg deg rett, så kjører du med to skjermer, da skal det vel være mulig å gå på skjerminstillinger og velge skjerm 1 og skjerm 2, da drar du bare f.eks irc-vinduet over til andre skjermen før du starter spillet.. Funker iallefall på bærbar + docking Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Dette er fult mulig ja ... I hvert fall på min 440MX lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå