Boralis Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Kjøpte noen kjøleblokker av dem for en tid siden og her om dagen var jeg uheldig å knekke ene feste på plexitoppen på min MAZE 4, sendte dem en mail i går og i dag fikk jeg svar, der sier de at de har tatt kontakt med produsenten i USA og ny del vil komme direkte i min postkasse helt kostdadsfritt. Meget bra og rask service det der Endret 30. mars 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Hmm, jeg lovte dama at jeg skulle støvsuge her om dagen. Har ikke gjort det enda. Si ifra når du får den delen En ting er at de sier de skal gjøre det. Betyr ikke at de gjør det Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Hmm, jeg lovte dama at jeg skulle støvsuge her om dagen. Har ikke gjort det enda. Si ifra når du får den delen En ting er at de sier de skal gjøre det. Betyr ikke at de gjør det On-topic: dritbra av Netconnection da Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) Du er vel en av de netconnection liker fordi du sprer saa mye godt om dem her paa forumet. For meg saa var det FOR daarlig service. Greit nokk at man skal gi dem en sjangse til, men det burde veare grense paa daarlig service Endret 28. mars 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Tja alle som yter service får god kritikk fra meg, jeg har handlet flere ganger fra dem og aldri hatt problemer hverken med handelen eller servicen etterpå . Har også hatt retur hos dem dette gikk fort og smertefritt . Når det så gjelder akkurat denne saken har jeg fått bekreftet ordren fra produsent så den tiden det vil ta før jeg får varen er det produsenten som bruker ikke netconnection. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Hmm, jeg lovte dama at jeg skulle støvsuge her om dagen. Har ikke gjort det enda. Si ifra når du får den delen En ting er at de sier de skal gjøre det. Betyr ikke at de gjør det Ja I DAG KOM DELEN , fra fabrikken , dette viser at de er til å stole på . PS: Lykke til med støvsugingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå