Gå til innhold

God service av netconnection.

Anbefalte innlegg

Kjøpte noen kjøleblokker av dem for en tid siden og her om dagen var jeg uheldig å knekke ene feste på plexitoppen på min MAZE 4, sendte dem en mail i går og i dag fikk jeg svar, der sier de at de har tatt kontakt med produsenten i USA og ny del vil komme direkte i min postkasse helt kostdadsfritt.

Meget bra og rask service det der :thumbs::thumbs:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er vel en av de netconnection liker fordi du sprer saa mye godt om dem her paa forumet. For meg saa var det FOR daarlig service. Greit nokk at man skal gi dem en sjangse til, men det burde veare grense paa daarlig service :thumbdown:

Endret av FrenChie
Lenke til kommentar

Tja alle som yter service får god kritikk fra meg, jeg har handlet flere ganger fra dem og aldri hatt problemer hverken med handelen eller servicen etterpå .

Har også hatt retur hos dem dette gikk fort og smertefritt .

Når det så gjelder akkurat denne saken har jeg fått bekreftet ordren fra produsent så den tiden det vil ta før jeg får varen er det produsenten som bruker ikke netconnection.

Lenke til kommentar
Hmm, jeg lovte dama at jeg skulle støvsuge her om dagen. Har ikke gjort det enda. Si ifra når du får den delen :) En ting er at de sier de skal gjøre det. Betyr ikke at de gjør det

Ja I DAG KOM DELEN , fra fabrikken , dette viser at de er til å stole på .

PS: Lykke til med støvsugingen :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...