Gå til innhold

Snatch+DVD Shrink=copy protection error?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med CloneDvd?

 

Prøvde å ta backup av darkness falls med både dvdshrink, clonedvd og smart ripper. Men fikk error på alle. Mystisk. Men se om det funker med clonedvd. Er flere programmer, men har ikke erfaring med noe annet enn bare dvdshrink og clonedvd.

nei har prøvd men både clonedvd og smart ripper går ikke.

 

Er det en sperre som det ikke går ann å komme seg unna.

 

går det an å lage en kopi av DVD'en på en annen måte, ta en kopi imens den spilles av eller lignene.

Lenke til kommentar

Jeg har laget diverse klipp fra DVD filmer ved å spille de av på min stasjonære DVD spiller, og overført bildet via S-Video kabel til S-Video inngangen på redigeringskortet mitt. Lyden gikk fra vanlig analog phono-utgang (rød og hvit/svart).

 

Det fungerte fint, men man må stille inn redigeringsprogrammet på om DVD'en spilles av i NTSC eller PAL.

Lenke til kommentar
Jeg har laget diverse klipp fra DVD filmer ved å spille de av på min stasjonære DVD spiller, og overført bildet via S-Video kabel til S-Video inngangen på redigeringskortet mitt. Lyden gikk fra vanlig analog phono-utgang (rød og hvit/svart).

 

Det fungerte fint, men man må stille inn redigeringsprogrammet på om DVD'en spilles av i NTSC eller PAL.

har nok ikke ikke redigeringskortet :(

Lenke til kommentar

Ikke at det nødvendigvis har noen betydning i dette tilfellet, men jeg har prøvd alle DVDShrink siden 3.0beta5 og går alltid tilbake til den siden de nyere har hatt en tendens til å låse seg etc.

DVDShrink3.0beta5 sammen med AnyDVD 2.0.0.4 har klart alle mine filmer. Hittil.

Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med DVD Shrink og får filmer som virker plettfritt fram til 30-40 min. ut i filmen? Da henger de seg.. Har feilsøkt meg fram til at det må være i selve brenneprosessen problemet ligger, for .vob filene som DVD Shrink lagrer spilles helt fint på PC'en.

Har Nero 6.3 som jeg regner med DVD Shrink tar i bruk, og Lite-on 4x 401S.

Lenke til kommentar
Noen andre som har problemer med DVD Shrink og får filmer som virker plettfritt fram til 30-40 min. ut i filmen? Da henger de seg.. Har feilsøkt meg fram til at det må være i selve brenneprosessen problemet ligger, for .vob filene som DVD Shrink lagrer spilles helt fint på PC'en.

Har Nero 6.3 som jeg regner med DVD Shrink tar i bruk, og Lite-on 4x 401S.

Har selv samme progamkombinasjonene. Men NEC dvd-brenner.

 

Kjører alltid DVDShrink mot Harddisk og brenner fra katalogen på HD etterpå. Har aldri klikket (hverken i brenning eller avspilling). På forsøk med direktebrenning har det klikket (i brenning). Fant også ut at det tar omtrent samme tid å gjøre det i 2 operasjoner.

Endret av Bolson
Lenke til kommentar
Noen andre som har problemer med DVD Shrink og får filmer som virker plettfritt fram til 30-40 min. ut i filmen? Da henger de seg.. Har feilsøkt meg fram til at det må være i selve brenneprosessen problemet ligger, for .vob filene som DVD Shrink lagrer spilles helt fint på PC'en.

Har Nero 6.3 som jeg regner med DVD Shrink tar i bruk, og Lite-on 4x 401S.

Dette har med kvaliteten på platene og din dvd-spiller å gjøre.

 

Eller ang dvdshrik, så er det viktig at du har riktig sone. Opplysningen som kommer opp derson dvdspilleren ikke står på riktig sone lyder noe sånn som: Copy failed because of protected sector... osv osv"

 

Dvd decryptor klarer å kopiere en del filmer selv om soneinnstillingene på dvd-rom er feil. Men også den må ha riktig sone ei gang i blant.

 

Pease & løve

Lenke til kommentar

Vel, jeg kjører Memorex dvd+r plater. Og disse har egentlig funket greit, men inni mellom får jeg altså det problemet at filmen henger seg etter 30-40 minutter. Etter siste "feilbrenning" oppdaterte jeg til fra Nero 6.3.00 til Nero 6.3.16 (den siste) og brant .vob filene DVD Shrink hadde lagret direkte med Nero. Det funket.

 

Hadde likevel vært greit å finne årsaken; en DVD-brenner skal vel egentlig aldri brenne feil om forholdene ligger helt til rette? (har kraftig nok maskin, jobber ikke men maskinen under brenningen, osv).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...