Gå til innhold

Hvilken sak i media har rørt deg mest?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei, men jeg har begynt å få en sterke mening om at hele atombombelageret til USA burde tømmes over den krigen som det har vært så mye om i det siste.. aner ikke hva det er, men jeg er drit lei av at det skal være på nyhetene hver dag.. moren min sier til og med at det har vært slik i ca. 30 år..

Lenke til kommentar

Rørt... hmm... Vanskelig å si. Jo, alt som har med barnesoldater å gjøre. Alle de drittkrigene som diverse idioter har bestemt seg for å føre. Sultkatastrofer og sånn. Kattetortur. Og så ble jeg kvalm av de norske soldatene som skjøt hunder. :ermm:

Lenke til kommentar

Det virker kansje litt rart, men det som rørte meg mest er når. han gutten (husker ikke navnet :blush: ) ble bitt i hjel av hunder. Jeg vet ikke men det ble mer nært enn når men ser noen 1000 dør av ettelleranent langt unna, det blir så stort at man kan ikke helt forestille seg det. Man skjønner heller noe som er litt mer nært

Tenk han ble drept av hunder på veien hjem fra skolen. Tenk dere selv gå på skole vein, så kommer noen hunder løpende mot deg. Tenk dere frykten, det må være forferdelig. Og så bli revet i stykker av dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...