Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Med et stadig verre nyhets blide, blir vi kaldere og kaldere. Vi bryr oss mindre om hva som skjer. Da spør jeg; er det en sak som virkelig har rørt deg? (enten glad sak eller en fæl sak) Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 nei, men jeg har begynt å få en sterke mening om at hele atombombelageret til USA burde tømmes over den krigen som det har vært så mye om i det siste.. aner ikke hva det er, men jeg er drit lei av at det skal være på nyhetene hver dag.. moren min sier til og med at det har vært slik i ca. 30 år.. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Ingenting her egentlig, ser nesten ikke på nyheter jeg.. aaah! Damer.. søte, søte damer min tid går til.... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Kunne ikke vært mer enig med deg Mac-Gyver Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jordskjelvet i Irak, fordi da trodde jeg venninnen min aldri skulle komme seg hjem igjen. Tror ting jeg kan assosiere noe med påvirker meg mest. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Rørt... hmm... Vanskelig å si. Jo, alt som har med barnesoldater å gjøre. Alle de drittkrigene som diverse idioter har bestemt seg for å føre. Sultkatastrofer og sånn. Kattetortur. Og så ble jeg kvalm av de norske soldatene som skjøt hunder. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 alle gjør jo en del intrykk... men men irak terror bombene gjorde litt intrykk på meg, sikkert fordi eg kjenner en som er flykting derfra... Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Etter reaksjonene på forumet å dømme så skulle man tro at det var da robinson-deltakerne drepte og spiste katt, og da hu syke kunstner-dama drepte katt for å bruke den som kunst. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Hunde drapene *samenligne hundedrap med drap på mennesker.. Endret 24. mars 2004 av TLZ Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 *Sammenlikne hundedrap med de omtrent 33 000 barnene under 5 år som dør hver dag* Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg kommer ikke på noen saker i 'media' som har rørt meg Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Det virker kansje litt rart, men det som rørte meg mest er når. han gutten (husker ikke navnet ) ble bitt i hjel av hunder. Jeg vet ikke men det ble mer nært enn når men ser noen 1000 dør av ettelleranent langt unna, det blir så stort at man kan ikke helt forestille seg det. Man skjønner heller noe som er litt mer nært Tenk han ble drept av hunder på veien hjem fra skolen. Tenk dere selv gå på skole vein, så kommer noen hunder løpende mot deg. Tenk dere frykten, det må være forferdelig. Og så bli revet i stykker av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå