mbskywalker Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 saken er at etter pcen bare rebootet av seg selv helt plutselig, så kommer jeg meg ikke inn på internett, MEN nettverket fungerer uten noen problemer. kommer meg jo inn på internett med andre pcer på samme nettverk, så noe fra leverandøren kan det ikke være. hatt samme problemet før en gang også, men da ordnet deg seg helt av seg selv etter ca.2mnd. noen som har noen som helst ide om hva som kan være galt? alle innstillinger er i orden, og finner ikke noe virus på maskinen. Lenke til kommentar
jorns Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Har du sjekket DNS adressene dine? Har du satt opp pc'n med statisk ip? Om du har det så må du også sette inn DNS adressen. (sjekk på de andre pc'ene din e hva den er ) Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Det kan også være et virus du har fått deg. Sjekk også ut det. Lenke til kommentar
KriB Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Eller et dårlig nettverkskort. Prøv kortet i en annen maskin. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Kjør ipconfig /all på alle maskinene, og sammenlign resultatene. Om du ikke har noe spessielt oppsett skal all output fra ipconfig være likt fra alle maskiner untatt hostname og ipadresse, som skal være forskjellig på alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå