Lokaltog Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Lurte litt på en ting: CSS: hr{ height:1px; color:#FF0000; } eller hr{ height:0px; border-bottom:1px solid #FF0000; } ...i Mozilla'en min blir det en hvit linje i begge eksemplene over. Er det noe jeg gjør feil, noe feil med nettleseren min, eller er det bare ikke mulig å gjennomføre dette? I tillegg, er en av disse eksemplene riktige? Endret 23. mars 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Skal jeg være helt ærlig så tror jeg ikke du får lov å endre fargen på hr med CSS2 Lenke til kommentar
magikern Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 veit ikke om hr er deprecated, men den er ihvertfall ikke veldig mye i bruk blant folk som følger nye standarder, prøv heller å bruke border på en box... Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 hr er faktisk ganske viktig den - i alle fall fod oss som tenker på absolutt ALLE klienter. Ta en titt på disabused.com uten stilark Det beste hacket er vel som magikern sier (om jeg tolker han rett) å lage en div uten innhold og sette border og høyde på den så den ligner en hr Lenke til kommentar
magikern Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 hr er faktisk ganske viktig den - i alle fall fod oss som tenker på absolutt ALLE klienter. Ta en titt på disabused.com uten stilark Det beste hacket er vel som magikern sier (om jeg tolker han rett) å lage en div uten innhold og sette border og høyde på den så den ligner en hr ja mulig du har rett i det... var noe sånt jeg tenkte ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå