yeaaaaaah Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg skulle laste ned farcry demoen, jeg gikk til en side å startet, men så stoppet det bare på 30%. Det var dritt, da har jeg litt av filen på dataen, men den ligger der å er ubrukelig. Så lastet jeg den den fra fileplanet, men den stoppet på 51%(dritt). Men når jeg skulle prøve på nytt fra fileplanet begynner den der den sluttet. Så fileplanet anbefales ovenfor de andre dritt sidene! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg skulle laste ned farcry demoen, jeg gikk til en side å startet, men så stoppet det bare på 30%. Det var dritt, da har jeg litt av filen på dataen, men den ligger der å er ubrukelig. Så lastet jeg den den fra fileplanet, men den stoppet på 51%(dritt). Men når jeg skulle prøve på nytt fra fileplanet begynner den der den sluttet. Så fileplanet anbefales ovenfor de andre dritt sidene! Så det du her seier er egentlig ingenting? at begge servera funker dårlig? men den eine fungerer bedre enn den andre for den tar lengre tid å finne ut at nedlastinga vil henge seg? Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Hehehehe edit: man må registrere seg hos fileplanet ikke sant? Endret 23. mars 2004 av mcbeef Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Uhm, raaaaaaight. Og dette er et spørsmål angående Spill og spillutstyr på PC på hvilken måte? Topic er også elendig. Posten stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg