Niclas Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) AsusAsus P4C800-E Deluxe 1316,- The very best of 875P chipset: 800FSB/4GB Dual-DDR400 Memory Intel 875P Chipset 800 MHz FSB Lurte bare på hvilket minne jeg skulle kjøpe til dette hovedkortet, tenkte jeg skulle ha 2 * 512Mb minne. CL2 400Mhz iafall. Men aner ikke eksakt hvilke brikker jeg skal kjøre på. Blir nok ikke å overklokke så mye... Endret 23. mars 2004 av Niclas Lenke til kommentar
PC-freak Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Disse er sikkert fine.. ikke det at jeg har peiling! Lenke til kommentar
Niclas Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Hva gjør de noe bedre enn "vanlige" Geil Golden Dragon ram? Av det jeg har fått "inn" til nå stiller GEIL sine "billige" Golden Dragon RAM sterkt.. Som sagt, lurer på om det er noen som passer ekstra bra til Intel sine CPU'er på dette HK'et. og ofc skal det ikke koste mer enn resten av datan.. 1500 - 3000 er akseptabelt for 1gb ram.. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Disse er sikkert fine.. ikke det at jeg har peiling! Forferdelig useriøst! Jaja... Du kan nok glemme minne med ECC/REC siden dette kun er for de med spesielle behov. Da er Corsair TWINX1024-3200LL et billigere og bedre valg. EDIT: Geil er rimelig og meget bra. Endret 23. mars 2004 av stian-hg Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Disse er sikkert fine.. ikke det at jeg har peiling! Forferdelig useriøst! Jaja... Du kan nok glemme minne med ECC/REC siden dette kun er for de med spesielle behov. Da er Corsair TWINX1024-3200LL et billigere og bedre valg. Det kan jeg skrive under på. Hvis du i tillegg vil ha noen minnebrikker helt utenom det vanlige, ta en titt på disse. Kjøleflaten er 90% større enn på vanlige minnebrikker, og dessuten er det LED's som viser minneaktiviteten. Jeg har disse, og jeg er kjempefornøyd med dem. Lenke til kommentar
Niclas Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 skumma igjennom litt av forumet før jeg leste posten fra PC-Freak... fikk sett at han ikke kunne noe som helst ang forum, internett etc... så tok det han skrev med en stor spiseskje salt. No offense, man lærer fort å være litt mer ydmyk (les sticky) Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Disse er noe av det beste du kan få: http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=215&g1=3...95&l=3&lantall= Geil skal også være gode brikker til det hovedkortet. timtowtdi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå