OfficerJ Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Irriterte meg litt over at jeg ikke kunne seg hele navnet, det var litt Ellers virker den helt grei, kan vere noe å jobbe videre md ja... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Tror den ville blitt bedre om du kuttet ut det hvite feltet. Ble for mye kontraster kanskje, du kunne jo prøvd å gjort om knappene på en annen måte. Den sol-greia tok seg ikke helt ut, den bare er der liksom, enten bør du kutte den helt ut, eller gjøre noe mer med den. Og hele navnet bør kunne synes, ganske bortkastet hvis man ikke ser hva som står der Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 OK, altså mislykket Jaja. Noen som har noen bra tuturials til photoshop jeg kan bruke :???: Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Neida, ikke mislykket, kan sikkert få noe bra ut av denne, ikke gi deg! MEN, det er absolutt en fordel å lage en ny header og se om den ble bedre enn den du har nå. Lenke til kommentar
RipZ- Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 1) Ta vekk linkene fra headeren. Det er stygt. 2) "Designed by EDL" var enda styggere. Fjern denne teksten og putt den nederst på siden eller noe i stedet. Begge punktene over er subjektive meninger, men man bruker sjeldent å ha linker samt "design av" i headeren. Headern skal representere siden, ikke mer. Ser ut til at du prøver å gjøre noe mer ut av headeren enn det som egentlig skal til. Selv foretrekker jeg enkle headere og ikke headere med mange effekter, så lenge ikke disse effektene er meget godt laget. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Hei! Har laget en nye header var ikke fornøyd me den forrige. link Var denne bedre? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Vanskelig å se hva som står... Hvis jeg ikke hadde visst at det skulle være "EspenDL", så hadde jeg nok sittet en stund for å se hva som stod... Men klart en forbedring fra den forrige, vil jeg si Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 tja, du må skifte font ihvertfall, den du har nå var ikke pen. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 vel... personlig digger jeg den fonten Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Sikkert endel som liker den, men så lenge fonten er uleselig så egner den seg ikke på en banner. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 den er ikke akkurat "uleselig" heller.... så hva som sto med en gang! stå på EDL Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Stygg, uleselig font. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 jeg greide fint å lese hva som sto der jeg.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Stygg, uleselig font. Mitt råd til deg Espen: Bytt til en penere font Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 hør på Panda! han vet... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg vedder på at man ser hva som står der fordi man vet at det er espendl som skal stå der, på grunn av adressen... Det er ofte sånn... Som hvis man lager noe selv, så ser man klart og tydelig hva som står, men hvis man spør noen andre, så er det ikke alltid sikkert at de ser det.. Mitt tips (som mange andres) : bytt font Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 jeg viste ikke hva som skulle stå der da.. jeg bare scrollet ned å fant en link.. spørst om folk prøver ekstra hardt å ikke forstå nå som alle mener fonten er så stygg.. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 pørst om folk prøver ekstra hardt å ikke forstå nå som alle mener fonten er så stygg. Personlig synes jeg fonten passet inn, men det kan gått være den ikke gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå