Gå til innhold

Header, noe å jobbe videre med?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror den ville blitt bedre om du kuttet ut det hvite feltet. Ble for mye kontraster kanskje, du kunne jo prøvd å gjort om knappene på en annen måte.

Den sol-greia tok seg ikke helt ut, den bare er der liksom, enten bør du kutte den helt ut, eller gjøre noe mer med den.

Og hele navnet bør kunne synes, ganske bortkastet hvis man ikke ser hva som står der ;)

Lenke til kommentar

1) Ta vekk linkene fra headeren. Det er stygt.

2) "Designed by EDL" var enda styggere. Fjern denne teksten og putt den nederst på siden eller noe i stedet.

Begge punktene over er subjektive meninger, men man bruker sjeldent å ha linker samt "design av" i headeren. Headern skal representere siden, ikke mer. Ser ut til at du prøver å gjøre noe mer ut av headeren enn det som egentlig skal til. Selv foretrekker jeg enkle headere og ikke headere med mange effekter, så lenge ikke disse effektene er meget godt laget.

Lenke til kommentar

Jeg vedder på at man ser hva som står der fordi man vet at det er espendl som skal stå der, på grunn av adressen... Det er ofte sånn... Som hvis man lager noe selv, så ser man klart og tydelig hva som står, men hvis man spør noen andre, så er det ikke alltid sikkert at de ser det.. :) Mitt tips (som mange andres) : bytt font ;):)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...