Lars_Olav_N Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Der finner jeg den! og der en den jo upartisjonert så det er vel grunnen til at den ikke vises:) Det var oppløftende. Da kommer neste spørsmål : kan jeg gjøre noe nå for å installere Windows XP på SATA disken og så fjerne den gamle som egentlig ikke skal være der? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Vanlig det.. Nappe ut alle andre disker (slik at c: blir på sata disken) boote fra cd, trykke f6 når det står (passe på evt f-lock) legge inn riktige drivere når det kommer opp etter en liten stund, legge inn windows på disken Lenke til kommentar
Lars_Olav_N Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Diskettstasjonen var noe jeg fikk, men som viste seg å ikke virke:( Er det noen annen mulighet til å få lagt inn de driverne? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Kanskje på usb-stick, bare noe jeg kom på og ikke har testa selv... Ellers tror jeg ikke det er noe annet en diskett som funker (måtte selv kjøpe med floppy når jeg skulle legge inn) Lenke til kommentar
cowai Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Aktiver hardisken i f-disk. Virka på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå