Supervisor Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg ble ringt fra Telenor i stad. De tilbod meg om å forbli kunde hos dem i neste 12 måneder og de vil spandere en måned gratis med abonnement. (Jeg betaler bare faste avgifter til Telenor men betaler tellerskritt til UVTC - MYE billigere). Jeg takket nei og sa at jeg tenker om å bytte til Telio i de nærmeste månedene. Da begynte dama som rigte meg å le og sa at det var egentlig grunnen at hun ringer fordi det er flere som sier opp abonnement hos Telenor og går over til Telio. Sier det noe? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jepp ! En del folk hos telenor har blitt redde for arbeidsplassene sine... Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 *smile* At ikke telenor skjønner at det er prisene folk ser på, og ikke drøssevis av "rabatter".. Lenke til kommentar
Angelboy Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 haha slikt som skjer ... Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Telenor begynner rett og slett å bli plagsomme! De har ringt meg 4 ganger de siste 2 ukene og spurt om jeg lyst til å bytte mitt mobilabonement over til dem. Lenke til kommentar
KriB Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Meld deg inn i telefonselger-registeret på brreg.no og du kan be dem om aldri å ringe deg igjen, og de må høre på deg. Jeg meldte meg inn og sa i fra til hver enkelt telefonselger som ringte meg om at jeg var meldt inn og sakte men sikkert har jeg nå ingen mer plagsomme telefoner. Problemet til Jokab er at han er kunde hos Telenor, så de har rent teknisk sett lov til å ringe ham uansett siden firmaer har lov å ringe egne kunder. Lenke til kommentar
johna Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Har selv Pgone, som har det beste tilbudet synes jeg.. Har seff også fått fastavgifta over på samme regning, billigere,, Så har ingenting hos telenor lenger.. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg vurderte PGOne i ca 2 sec.....de er dyre..... F.eks. jeg ringer med UVTC til utlandet (et bestemt land) for 1.93kr./min uansett om jeg ringer til mobil eller fast telefon. Med PGOne er prisen 2.01kr til fast telefon og 4.24kr til mobil. Er det billig? Lenke til kommentar
Raider Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 jeg bestilte Telio for lenge siden venter fortsatt på dem ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå