Gå til innhold

Flytting utan varsel

Anbefalte innlegg

Eg rapporterte nyleg ein post med dårleg emne i lydgruppa. (Posten handla om kopisperre på ei CD-plate, medan emnet berre var namnet på CD-en.) Kort tid etterpå, så var heile posten vekk.

Tankane gjekk umiddelbart til sensur, for det har jo skjedd før :angry: Etter å ha leita litt, fann eg likevel att posten i ei anna gruppe.

Kan de ikkje vera så snille å flytta postar slik at det framleis ligg att ei lenkje i den gamle gruppa? (Det finst jo tydelegvis ein slik funksjon, med pent ikon og det heile?) Det er veldig irriterande og forvirrande for oss som følgjer ein tråd frå sidelinja når tråden brått "forsvinn" utan spor.

Her er forresten den posten det handla om denne gongen: (Men dette skjer ofte!)

http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...0entry1940595

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, sjølvsagt ligg det att ei lenkje i den opphavlege gruppa, med sånt ikon med pil på (?) som viser at "denne posten låg her, men har blitt flytta". Mange trådar blir heldigvis flytta på denne måten, men ein god del (spesielt i det siste?) "forsvinn" utan spor.

Lenke til kommentar

Finner man ikke posten igjen så er det da bare å søke på sine egene "siste poster" og funker ikke det så har man noe som heter søk.

EDIT: Søkemotoren er kanskje ikke helt optimal ja, men forsatt...

Endret av B|Real
Lenke til kommentar

Det skulle vore umogleg å flytta trådar utan å leggja att ei lenkje i det gamle forumet. Det er totalt unødvendig og berre til irritasjon.

Hugs at for den uskuldige utanforståande personen som las ein interessant tråd for ein halvtime sidan, vil det berre sjå ut som om tråden er fjerna fullstendig. Det er ikkje alle som er så godt kjende med forumrutinane at dei tenkjer: "1. Kanskje tråden ikkje var i rett gruppe? 2. Kanskje ein moderator har flytta tråden utan å leggja att lenkje?"

Lenke til kommentar

QUOTE (B|Real @ 23/03/2004 : 22:06)
Finner man ikke posten igjen så er det da bare å søke på sine egene "siste poster" og funker ikke det så har man noe som heter søk.

EDIT: Søkemotoren er kanskje ikke helt optimal ja, men forsatt...

Vil jo ikke funke når man vil finne igjen poster man har rapporter for å se hva som skjedde med de..

Lenke til kommentar

Da trykker du, 'følg med på dette emnet', så får du email hvis det skjer noe. Dessuten kan du også gå inn i kontrollpanelet for å finne ut hvilke tråder du abonerer på. Det løser forsåvidt alle problemer som følge av flytting av tråden. :)

Case closed !

Lenke til kommentar

Orjanp: "Følg med på dette emnet" er lite praktisk for alle dei trådane du følgjer halvinteressert med på frå sidelinja.

Rikky: "Mine innlegg" hjelper ikkje når du ikkje sjølv har posta i tråden.

Blib: Vitsen med å flytta er den same som alltid. Vitsen med å la ei synleg lenkje liggja att har eg forklart.

Eg fann eit døme på "korrekt flytting" i Linux-programmeringsgruppa. Sjå etter emnet "Sette opp en cronjobb" frå 26. januar. Viss det blir gjort på denne måten, så blir alle glade :)

Trådar SKAL ikkje "forsvinna" utan spor. (For å vera ærleg, hadde eg forventa at ein forumsjef hadde kome og sagt "Dette var ein glipp, me skal stramma inn rutinane med ein gong. Det skal sjølvsagt ikkje vera slik.")

Lenke til kommentar

QUOTE (Ganske @ 24/03/2004 : 10:54)
Trådar SKAL ikkje "forsvinna" utan spor. (For å vera ærleg, hadde eg forventa at ein forumsjef hadde kome og sagt "Dette var ein glipp, me skal stramma inn rutinane med ein gong. Det skal sjølvsagt ikkje vera slik.")

Det er måten det skal fungere på. Tidlegare berre stengte me feilposta trådar, og om du ikkje tok hintet vart du utestengt. No er me ein del snillare, sidan det er ein del færre feilpostingar no enn det var før, men problemet er der framleis. Om folk forventar at moderatorane skal gjere alt arbeidet for dei, vil talet på feilpostingar skyte i været, og me vil me din metode sitte igjen med eit hav av krysslenker i kvar kategori. Det er rett og slett uakseptabelt. At nokon moderatorar velgjer å gjere det når tråden kunne passe inn i fleire trådar, ser eg derimot på som positivt.

Lenke til kommentar

QUOTE (kilogram @ 24/03/2004 : 11:01)
Om folk forventar at moderatorane skal gjere alt arbeidet for dei, vil talet på feilpostingar skyte i været, og me vil me din metode sitte igjen med eit hav av krysslenker i kvar kategori.

No svartmalar du konsekvensane, og eg trur du undervurderer folks evne til å "ta hintet". Viss ikkje, så har jo moderatorane andre verkemiddel som går ut over feilpostaren i staden for å gå ut over alle dei andre forumlesarane.

Eg held framleis fast på at "sporlaus flytting" er heilt uakseptabelt og aldri, aldri burde førekoma.

Lenke til kommentar

QUOTE (Ganske @ 24/03/2004 : 10:54)
Orjanp: "Følg med på dette emnet" er lite praktisk for alle dei trådane du følgjer halvinteressert med på frå sidelinja.

Derfor bruker du den kun på tråder du virkelig er interessert i, og så kan du bruke mine innlegg til resten.

Ganske: Hintet vil bli tatt uavhengig av om tråden har en link eller ikke. Det er ikke nødvendigvis så mange gjengangere når det gjelder feilposting. Det er vel neppe de som utgjør den største majoriteten. Det er vel heller nye brukere som ikke har full oversikt over nettverket som feilposter mest. De vil aldri forsvinne da de ikke har hatt noen mulighet til å ta noe hint før. M.a.o. det vil bli mye krysslenker runtomkring på forumet.

Lenke til kommentar

QUOTE (Ganske @ 24/03/2004 : 11:13)
QUOTE (kilogram @ 24/03/2004 : 11:01)
Om folk forventar at moderatorane skal gjere alt arbeidet for dei, vil talet på feilpostingar skyte i været, og me vil me din metode sitte igjen med eit hav av krysslenker i kvar kategori.

No svartmalar du konsekvensane, og eg trur du undervurderer folks evne til å "ta hintet". Viss ikkje, så har jo moderatorane andre verkemiddel som går ut over feilpostaren i staden for å gå ut over alle dei andre forumlesarane.

Eg held framleis fast på at "sporlaus flytting" er heilt uakseptabelt og aldri, aldri burde førekoma.

Det er svært mange folk her inne som ikke tar ett hint. Jeg har tidligere sett en person med 13 poster, og alle 13 postene var feilposta og dermed stengt, han ble jo av en eller annen grunn provosert og sur, tror det var en tråd om det en gang og.

Hvis du ser en tråd som du rapportere og ikke svarer i vil jeg egentlig tro at du ikke heller hadde planer om å svare på den?

Vi mennesker er kanskje nysgjerrige, men det er vel egentlig samme hvor en moderator gjør av posten hvis du ikke hadde planer om å svare i den.

Også totalt enig i det Blib sier :)

edit: kom en post, la til quote :)

Endret av LoS
Lenke til kommentar

QUOTE (Orjanp @ 24/03/2004 : 12:32)
Det er vel heller nye brukere som ikke har full oversikt over nettverket som feilposter mest. De vil aldri forsvinne da de ikke har hatt noen mulighet til å ta noe hint før. M.a.o. det vil bli mye krysslenker runtomkring på forumet.

Når det ligg att ei lenkje, vil nykomarane i det minste sjå at (andre sine) feilpostar blir slått ned på, i staden for å sjå at postar forsvinn. Det er faktisk ganske alvorleg om trådar forsvinn, sjølv om det berre er tilsynelatande.

QUOTE (LoS)
Vi mennesker er kanskje nysgjerrige, men det er vel egentlig samme hvor en moderator gjør av posten hvis du ikke hadde planer om å svare i den.

Tull.

Lenke til kommentar

Nå vet ikke jeg hva du legge i ordet alvorlig, men om en tråd forsvinner, anser jeg det som temmelig triviellt. Det er alvorlig at USA angriper Irak, at en tråd plutselig bare skulle bli borte(det er ikke engang det som er tilfellet her, den bare flyttes) er peanuts.

Og ja, det er uinteressant hva som skjer med en tråd, man i utgangspunktet ikke er interessert i og dermed heller ikke svarer i, etter at du har rapportert den.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...