adams Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Har et litt snodig fenomen for tiden. Har et trådløst system i huset, hvor et aksesspunkt deler ut min ADSL tilkobling. På begge stasjonære PC'er fungerer ting som de skal. På min laptop derimot kommer jeg bare inn på .no sider. Enhver annen side forteller IE "Finner ikke server" Det er flere som har brukt denne laptopen. Kan det være noen instillinger i IE som gjør dette? Jeg har forsøkt å lete litt uten å bli klok... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Hmm.. Prøv egenskaper for internett. Tilkoblinger, bruk proxy server og skriv inn: online.no og port 8080 .. tror det er feil, men husker det ikke helt.. kanskje noen kan hjelpe ? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Jeg hadde samme problemet selv engang, BlueCom hadde utdelt feil Ip-adresse. Hadde en Ip som sluttet på 255. (Broadcast addr) Får du det får du det fenomenet du snakker om... Endret 23. mars 2004 av Wabby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå