Prospeed Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Jeg skal ha ny hardisk, hva skal jeg velge? Skal ha xp på den. Hvilken tåler mest "støt?" Lyd spiller ingen rolle. Western Digital Eller? Seagate Barracuda Endret 23. mars 2004 av Prospeed Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Siden prisen er lik hadde jeg definitivt gått for Seagate disken - har bare gode erfaringer med seagate. WD har jeg mer variable erfaringer med. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Har selv 2 stk 120 GB av Seagate og det samme av WD (altså 4). Mine erfaringer er at Seagate er mer stille gående, men at WD er litt kjappere, merkes i Windows Explorer når jeg leter etter ting. Kjører XP på en Seagate disk (partisjonert til 39 GB), men burte vel ha byttet over til WDen, men har ikke giddet den flytte-jobben, gjør det neste gang jeg kjøper HD. Har ikke hatt noen problemer med noen, men ville nok ha gått for en Seagate, den er ikke merkverdig saktere, men litt mer stillegående. (NB Seagatene har 2mb Catch og WD har 8mb, mine altså, man får 8mb hos Seagate også, ta det.) Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg har en WD disk og en seagate disk, begge med 8MB cache. Jeg liker seagaten best pga av to ting. 1. Den er mest stillegående 2. WD disken har vær sendt til reprasjon, så den stoler jeg mindre på Lenke til kommentar
rlz Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg har 3 Seagates og har ingenting å utsette på dem... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Hvilken tåler mest "støt?" Støt? Hva skal du bruke maskinen til? Det er ingen 3,5" disker som er veldig glad i støt. Lenke til kommentar
Prospeed Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Støt? Hva skal du bruke maskinen til? Det er ingen 3,5" disker som er veldig glad i støt. Maskinen får seg noen slag når jeg lemper den i bagasjen på bilen. Og ellers når jeg skal på lan, er ikke den mest forsiktige personen. Trenger noe som tåler å bli brukt Lenke til kommentar
spurv Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Western Digital har 3 års garanti men støyer litt... Samsung er et bra kompromis mellom støy/ytelse/pris.. og ikke minst 3års garanti! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå