WeeR Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Noen som vet hvor jeg kan få lastet ned den gamle snaken? (Hvor man spiser frosker og kyllinger). Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Først - sjekk ut denne siden. Så kan du ta en titt her for en demoversjon. Den versjonen er begrenset versjon, men jeg er helt sikker på at det finnes gratisversjoner hvis man bare leter. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg leter etter den gamle versjonen.. Jeg har allerede googlet, og lastet ned 10-15 forskjellige snake spill, men har ikke funnet det rette enda. Det du linket til var dessverre også en ny versjon, og dermed ikke den jeg leter etter. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Ah.. Da er jeg i så fall litt usikker på hva du egentlig mener med den gamle versjonen; det finnes hundrevis av snake spill, den første versjonen kom antageligvis på en Atari eller tilsvarende Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 hehe.. joa, men jeg tror dette var den første pc versjonen, men jeg er jo seff ikke sikker på det heller Var værtfall ett DOS spill, og jeg spilte det vel første gang på en 386/286. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå