Master Casemod Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 har planer om DUAL MP hovedkort til AMD XP prossesoorer og lurte på hvor man får tak i dem?? Får man mer effekt med to prosesoorer eller blir det samme? Så en data på Casemod sia som hadde Dual CPU...å helt villt ut særlig nårr man har plexiglass å katoder. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 dette skulle holde tenker jeg eller hva PS: jeg trur det er det eneste Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Og såvidt jeg vet, er det noe dritt. Basert på det aller første chipsettet som kom. Kul smilie --> Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Dual kort til xp finnes det svært få av, og de som finnes er helt håpløse. Styr unna, du har nok ikke behov for det heller... Om det er det at det ser "fett" ut, så kan du skjære ut en sokkel fra en gammel pc og lime på et annet hk Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 www.quad.no har noen dual kort. tror nok du blir skuffa når det gjelder ytelse, hvis du skal ha den til spill. missforstå meg rett, har selv dual og trives med det til mitt bruk. Lenke til kommentar
Mima Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 XP MP cpuene er jo ganske mye dyrere enn vanlig XP. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 til spilling fungerer dual svært dårlig i og med at spill ikke er laget for 2 prossessorer. men du kan jo med stort hell spille 2 spill samtidig med dual systemet ditt Lenke til kommentar
genstian Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 til spilling fungerer dual svært dårlig i og med at spill ikke er laget for 2 prossessorer. men du kan jo med stort hell spille 2 spill samtidig med dual systemet ditt >drømm<dual 754 socket til 2spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå