kverna Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Hvilken bil er verdens dyreste ? Jeg trudde det var den gullbelagte diabloen, men så så jeg på internett at det var en bil som heter: Bugatti Type 41 Royale Sports Coupe eller noe... Skjekk her: Bugatti Men en kamerat av meg sier det er Schuppen her eller er det noen andre ? hjelp meg! (ps: fant ikke ut noe annet sted å sette dette) Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Av de to så står det jo svart på hvit at den ene er 4x dyrere enn den andre, så det er fint lite å diskutere. Om noen biler er dyrere enn 10mill USD vet jeg ikke, men får nesten ikke håpe det! Magnus Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 du har også en gullbelagt rolls til en sjeik. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 har du for mye penger så kan eg godt hjelpe deg ? Lenke til kommentar
tøs Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Det finnes noen rike sjeiker, som har spsial bestilt biler, til en liten sum da. Veit ikke om de slår disse men de koster for å si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå