Gå til innhold

Spm angående MSN Messenger

CaSh

Anbefalte innlegg

Hei jeg har hørt noe rykter om at det går ann å se hvem som er online. For jeg vil finne ut om en person har blokkert meg eller om vedkommende kun ikke har vært online en periode. noen som vet hvordan??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hjemme har jeg et prog som FAKE inlogger meg.. med et helt sykt nick som jeg skriver sjæl.. personen som antakeligvis har blokka den .. trykkker og åpner dette vinduet for å se hvem du er liksom.. da har jeg et annet program som leser av hvem som åpner et chatte vindu med deg..

altså 1 til fakeinnlogging så den blokkerte person skal åpne for å se hvem du er

det andre til å se hvem som trykka på vinduet.

ergo du finner ut hvem som har blokka deg eller ikke

Lenke til kommentar
hjemme har jeg et prog som FAKE inlogger meg.. med et helt sykt nick som jeg skriver sjæl.. personen som antakeligvis har blokka den .. trykkker og åpner dette vinduet for å se hvem du er liksom.. da har jeg et annet program som leser av hvem som åpner et chatte vindu med deg..

altså 1 til fakeinnlogging så den blokkerte person skal åpne for å se hvem du er

1. Veeeeldig tungvint

2. han sa han helst ikke ville innstalere noen programmer :roll:

MSN block checker Online

Her kan du skjekke om noen har blokka deg online,

men nå må vi ikke helt glemme google, et søk gav meg vel over 30.000 resultater :ermm:

Lenke til kommentar

1. Veeeeldig tungvint

2. han sa han helst ikke ville innstalere noen programmer :roll:

MSN block checker Online

Her kan du skjekke om noen har blokka deg online,

men nå må vi ikke helt glemme google, et søk gav meg vel over 30.000 resultater :ermm:

Tusen takk. Denne fungerte utmerket. :> :devil:

Lenke til kommentar
Vil bare legge til at den linken ikke akkurat fungerer 100%. For jeg sjekket meg selv, og da stod jeg offline, mens jeg var online. Så vet ikke om jeg kan stole på den akkurat!

Det samme kom det når jeg og en kompis testet det ut,så det funkerer visst ikke helt 100% nei.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...