Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ADSL på en telefonlinje

Anbefalte innlegg

### Topic redigert av moderator ###

Jeg tenker på og kjøpe meg adsl men vi har bare enn telefon linje og den blir brukt av stefaren min sit adsl som er no dritt.finnes det noe som jør at det går an og bruke 2 adsl på en linje?? :hmm:

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror det skal gå bra, du har jo tross alt minst to kobberpar inn i huset. Snakk med NGT om dette.

Edit: Kan ikke bare stefaren din skaffe seg skikkelig ADSL og dele med seg? Blir jo billigere det.

mm.. det var da en påstand man må ta med en klype salt. Det er veldig normalt at det bare blir strekt en totråds krysskoblingstråd i typisk eldre bygårder rundt om (i værste fall en totråds parallellplast), så uten å vite hvordan vedkommende bor så er det litt arrogant å si at han har minst to trådpar... ;)

men... to adsl'r på ett trådpar funker ei (bare for å svare på det han spørte om).

--

Jørn O.Nilsen

Lenke til kommentar
mm.. det var da en påstand man må ta med en klype salt. Det er veldig normalt at det bare blir strekt en totråds krysskoblingstråd i typisk eldre bygårder rundt om (i værste fall en totråds parallellplast), så uten å vite hvordan vedkommende bor så er det litt arrogant å si at han har minst to trådpar... ;)

Tenkte ikke på det, takk for rettelsen! :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...