eivindbirkeland Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Ettersom det (så vidt jeg vet, i hvert fall) fremdeles er lovlig å lage kopier til eget bruk, antar jeg at det ikke er noe i veien for å stille dette spørsmålet. Min søster har kjøpt nevnte CD, og den spiller veldig dårlig i en del enheter (bl.a. hennes discman) p.g.a. kopisperren. Jeg prøvde å rippe den med "Exact Audio Copy" (både nyeste versjon og en eldre), men det viste seg å gi litt mer problemer enn tidligere. Etter å ha rotet litt rundt i innstillinger, fikk jeg omsider rippet sporene, men noen av dem har støy og forstyrrelser. Rapporten til EAC viste også at kvaliteten på noen av sporene var nede i 94-95-96%. Noen som vet hvordan dette skal gjøres for å få ordentlig resultat? På forhånd takk! Endret 23. mars 2004 av eivindbirkeland Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Flyttes til programvare kategorien pga dette er et software spørsmål. Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Ah, sorry... Det burde jeg vel skjønt selv. Men sørg nå for å skrive riktig når du endrer emnet, da (manglet en 'u' i redusert). Endret 23. mars 2004 av eivindbirkeland Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Auda... Oppdaget enda en feil: Etter B|Real endret emnet, har også opplysninger om CD'en forsvunnet. Det er Sigvart Dagsland - Hjemmefra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå