infoghost Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Fikk kjøpt min versjon av FarCry i dag. 1 DVD plate og 1 liten manual var med. Var veldig overraska over hvor fort installasjonen gikk. Er jo snakk om ca 4GB. Er glad jeg fikk DVD versjon og ikke den versjonen med vanlige CDer...instalere spill med 6 CDer må jo være grusomt Uansett, flere som har fått det? Når jeg blir ferdig med single player så er jeg litt gira på å få spilt multiplayer med noen andre fra norge mvh Jørgen Lenke til kommentar
genesis Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 hva er vitsen med denne posten? skal alle som har farcry poste her? det blir litt mange det, etterhvert.... og ja, så lager vi en post for vært spill som er, og ser hvem som har hva.... ehh, kanskje ikke? om det er kla du er ute etter finnes det "Klandiskusjon og rekruttering" er det servere, så se neone poster nedforbi.... tror også det er en egen kategori for gledesutbrydd i offtopic seksjonen venter spent på hva vitsen var....... tråden inneholdt lite informasjon, 4GB + hva du har lyst, thats it det hadde kanskje vært interesannt med pris, sted o.a. av det du vet, som "vi vil vite" ellers.... ønsker deg gode spilletimer Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Ja hvor har du kjøpt deg dette?? Utrolig fjernt at vi som forhåndsbestiller ikke får spillet før eller ihverfall samtidig som det blir solgt i butikken!! ****** om jeg gidd å forhåndsbestille flere spill. Endret 23. mars 2004 av lenny25 Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Hvor er det de har det? Begynner å bli utålmodig Lenke til kommentar
infoghost Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 hva er vitsen med denne posten? skal alle som har farcry poste her? det blir litt mange det, etterhvert.... og ja, så lager vi en post for vært spill som er, og ser hvem som har hva.... ehh, kanskje ikke? Ja jøss, er jo helt bak mål og lage en tråd om et spill på et spilleforum. Unnskyld meg. om det er kla du er ute etter finnes det "Klandiskusjon og rekruttering"er det servere, så se neone poster nedforbi.... Du fant ut av posten min at jeg leita etter en klan? Kult. Finner ikke det selv, da. Ja hvor har du kjøpt deg dette?? Utrolig fjernt at vi som forhåndsbestiller ikke får spillet før eller ihverfall samtidig som det blir solgt i butikken!! ****** om jeg gidd å forhåndsbestille flere spill. Kjøpte det på Eriko Nor i Harstad (er den lokale PC sjappa). Kostet 450,- Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Tommelen opp for Eriko Nord. De er flinke til å få spillene med en gang de kommer ut. Litt ironisk at en sjappe langt nord for det før mange butikker i Bergen Lenke til kommentar
genesis Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) kanskje det er slik at det først ankommer Oslo og videre sendes det med bil/truck til de nærmeste plassene (det som tar lengst tid?) og med fly til de plassene lengst vekke (raskest?) infoghost_ skal du kommentere posten min, så kommenter dens helhet. jeg drog den ut for å tenke litt for deg (noe som du etter min mening hadde gjort lite av før du postet). Tanker rundt hva jeg så på, for å vise til at du klarte å dra en tråd i gang uten poeng (det har jeg fått bekreftet nå?) du svarer trossalt ikke på, "hva er vitsen med denne posten" (sikter til posten du startet tråden med)? om tråden skal handel om ett spill, posten den for all del på ett spillforum, men post den rett plass, med en tydelig hensikt (skriv!) edit_ leif Endret 23. mars 2004 av genesis Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 til de som lurer på hvor man kjøper farcry kan man kjøpe her http://www.zailor.no/ Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Helt enig med genesis her, forumet generelt bør strammes skikkelig opp. Helt utrolig mye spam her. Som regel bare ignorerer jeg det, dessverre, istedenfor å ta det opp med mods. Lenke til kommentar
infoghost Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Tommelen opp for Eriko Nord. De er flinke til å få spillene med en gang de kommer ut. Litt ironisk at en sjappe langt nord for det før mange butikker i Bergen Har alltid kunne kjøpt spill der noen dager før det "egentlig" skal komme ut der. De selger PS2, Xbox og PC spill. Genial sjappe. infoghost_skal du kommentere posten min, så kommenter dens helhet. jeg drog den ut for å tenke litt for deg (noe som du etter min mening hadde gjort lite av før du postet). Tanker rundt hva jeg så på, for å vise til at du klarte å dra en tråd i gang uten poeng (det har jeg fått bekreftet nå?) du svarer trossalt ikke på, "hva er vitsen med denne posten" (sikter til posten du startet tråden med)? om tråden skal handel om ett spill, posten den for all del på ett spillforum, men post den rett plass, med en tydelig hensikt (skriv!) Går det an å være så anal, da? Gidder ikke kommentere flere poengløse kommentarer fra deg nå. Hensikten var å høre om det var flere enn meg som hadde kjøpt spillet i dag. Jeg klarer helt fint og tenke selv, takk. Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 1. Vi trenger ikke egne tråder hvor folk opplyser om at de har skaffet seg spillet hver gang et nytt spill kommer. 2. Drittslenging til andre brukere holder vi oss for gode til i fremtiden, ok? Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg