mp_man Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Hvordan disconnecter jeg rhombaen når den er ferdig og lade uten og dra ut usb porten eller går ikke det ?? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 du slår av og drar den ut, men du bør også få den "slått av" fra pcn, på xp gjøres dette ved å trykke på en knapp som er en grønn pil (vet ikke navnet på den ) Men jeg personlig, bare drar den ut... ps. Du bør ha lasta ned den seneste updaten til rhomaen, den fikser et par ting Lenke til kommentar
mp_man Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Takker og bukker Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 du slår av og drar den ut, men du bør også få den "slått av" fra pcn, på xp gjøres dette ved å trykke på en knapp som er en grønn pil (vet ikke navnet på den )Men jeg personlig, bare drar den ut... ps. Du bør ha lasta ned den seneste updaten til rhomaen, den fikser et par ting Hvilken ting fikser den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå