ExuZ Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 jeg har tatt en mengde bilder (ca1500 til nå) av meg selv ,jaja selvdigger, men noen som har et programm som jeg kan sette biledene sammen til en film. helst har jeg bruk for et programm som jeg kan stille på ant fps, ol Lenke til kommentar
Opus Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Adobe Image Ready(i PS). Blir riktig nok GIF filer da. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Adobe Premier kan, VirtualDUB kan, og det finnes mange programmer ala "BMP to AVI" o.l. Er bare å søke på f.eks. Google. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 enkleste er vel å kalle alle bildene et nummer.. si: 0001.jpg, 0002.jpg, 0003.jpg osv - dette kan du gjøre med http://www.irfanview.com/ sin Batch funksjon. Det er også verdens beste bilde-viser (syns jeg) Etterpå kan du klike på bildet 0001.jpg og trykke av "numbered sequence" i premiere eller ditt videoprogram - så kan du mekke som du vil.. I ifranview kan du også ta alle bildene i en mappe f.eks og gjøre dette om til en Windows skjermbeskytter.. Alt dette forutsetter windows - har du linux kan det gjøres mye lettere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå