Uin Viel Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg har laget en side eller et design da i Photoshop, med knapper og alt mulig, men plutselig kom jeg til å tenke på hvordan man kan bruke det jeg laget i PS sammen med et PHP script? Eller et css script. Det går jo ikke ann med dette. body { background-image: url("dfgdfgdfgdf.jpg"); Er fortvilet Helt sikkert et dumt spørsmål men.... Bruker dreamweaver. Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 kommer an på åssen du har brukt layouten i ps.. skal det være fixed background? hvis du bruker iframe kan du bruke CSS skript til å fikse farger på scrollen så den glir letter inne med bakgrunnen. Hvis vi kan se layouten kan vi lettere hjelpe deg Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 body { background-image: url("dfgdfgdfgdf.jpg"); body { background-image: url("dfgdfgdfgdf.jpg"); } Slik skal funke Du hadde glømt en } på slutten... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 bildet du velger som bg, er det kanskje hele siden? ferdig rett ut av ps? uten å slice opp eller kode det sammen?? da vil ikke den løsningen som er nevnt over funke Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Da må du vel bruke image mapping i så fall, noe som jeg synes er litt for viderekomne.. men hvis vi får se designet, så er det lettere å si hva du skal/kan gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå