Flakkmeister Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Jeg finner ingen internettservere inne i spillet, har det kommet en patch eller noe? Endret 23. mars 2004 av Flakkman Lenke til kommentar
notarget Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Hvis du har norton internet security lønner det seg å disable den. Lenke til kommentar
Jaghi Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Helt sikker på at du har husket å trykke på "Update"?? Hvis ja, kjipt... PS. Kanskje det hjelper å sette på et par filtærs? Lenke til kommentar
Axyon Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Man kan også kjøpe spillet. Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Det funka når jeg monga litt med gamespyen takk for svar anyway! BTW: Har kjøpt spillet! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Man kan også kjøpe spillet. fin og hjelpsom post ja.. jeg fikk crash etter installering av spillet, må jeg kjøpe det igjen jeg også pga det?... jeg foretrekker å bruke All seeing eye til å finne servere, ettersom dette kan filtrere ut norske servere, og ping/player sortering faktisk fungerer... Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Ja All Seeing Eye er et flott program til å finne servere på. Du kan få tak i den på www.udpsoft.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå