Atypic Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Se, SE! (Beklager visst dette har komt opp før ) http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_finalfantasy_12.html Kan ikkje sei at eg synst "hovedpersonen" hadde den heilt store sjarmen. Men som alltid, får kjøpe det og sjå... Såg noken litt harde angrep der, litt utvikling må det jo ha skjedd... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Blir sikkert litt forskjell ja. Men se på gamespot.com, der har du mange screenshot av spillet Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Må innrømme at jeg ble en smule skuffa når etter å ha sett traileren. Hovedpersonen var vel kanskje litt i yngste laget. Ellers minnet traileren om FF 9, kanskje ikke så rart siden en av mennene bak spillet også står bak niern. Lenke til kommentar
Grums Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 endre' date='23/03/2004 : 21:46'] Må innrømme at jeg ble en smule skuffa når etter å ha sett traileren. Hovedpersonen var vel kanskje litt i yngste laget. Ellers minnet traileren om FF 9, kanskje ikke så rart siden en av mennene bak spillet også står bak niern. Tenkte veldig mye på FFIX jeg og, men vi får vente å se. Det er enda lenge til det kommer ut, og det er lite info enda. Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 sjarmen bli borte når grafikken blir bedre... alt the episke forsvinner og det blir en ultra sci fi rpg.. final fantasy 7 for life Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Sjarmen trenger nødvendigvis ikke å bli borte, men det er en skam hvis bedre grafikk går på bekostning av sjarm Bestillte FFVII fra dvdboxoffice.com (eneste stedet jeg fant det) i oktober i fjor, så det ramler nok ned i min postkasse hvert øyeblikk nå! Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Må ha det. Bare må ha det! Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 "må ha det (..)" Korrekt! Sjøl om eg ikkje liker det så fantastisk godt så har eg _alle_ FF-spela, og det ville være synd å "gi seg" no. Lenke til kommentar
danger power Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Regner med at dette også blir PS2 exclusivt. Jævlig kjipt... Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 Vil vel si at FFXII blir Ps2 ja.. Blir sikkert siste som går på ps2 også.. Garrantert at XIII vil bli ps3... Men,men! Jeg har kjempeforventinger! Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Bare synd Square ikke gjør annet enn å utsette FFXII...vi har det vel ikke utgitt her før i 2006 en gang... Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Nei du sier noe der... Kommer vel i slutten av 2005 i japan, og da har vi det her midt i 2006 *sukk* La oss håpe at den lange ventetiden gjør spillet bedre! Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Nei du sier noe der... Kommer vel i slutten av 2005 i japan, og da har vi det her midt i 2006 *sukk* La oss håpe at den lange ventetiden gjør spillet bedre! Med den ventetiden vi i Europa får bør FFXII bli særdeles minneverdig! Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Tror ikke det blir noe problem Gleder meg noe heeeeelt inn i hampen! Lenke til kommentar
BlueMoon Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Vel å vente er ikke så ille, muligens skjer det samme som i FFX der Europa fikk en mye bedre utgave en den som ble sluppet i Japan (dark aons etc ++++). Det kom jo ditt også da, men de fikk det i form av FFX international, som da også kom etter Europeiske versionen. Så å vente har sinne positive og negative sider Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jo lenger vi venter, jo bedre blir spillet. Kjedelig å få levert et dårlig spill. SquareEnix kan ta all den tiden de trenger for å lage tidenes beste Final Fantasy. Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Jo lenger vi venter, jo bedre blir spillet. Kjedelig å få levert et dårlig spill. SquareEnix kan ta all den tiden de trenger for å lage tidenes beste Final Fantasy. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Jo lenger vi venter, jo bedre blir spillet. Kjedelig å få levert et dårlig spill. SquareEnix kan ta all den tiden de trenger for å lage tidenes beste Final Fantasy. Ikke for lang tid da Vil liksom få oppleve spillet før jeg har havner i graven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå