Gå til innhold

Final Fantasy XII

Atypic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
endre' date='23/03/2004 : 21:46'] Må innrømme at jeg ble en smule skuffa når etter å ha sett traileren. Hovedpersonen var vel kanskje litt i yngste laget. Ellers minnet traileren om FF 9, kanskje ikke så rart siden en av mennene bak spillet også står bak niern.

Tenkte veldig mye på FFIX jeg og, men vi får vente å se. Det er enda lenge til det kommer ut, og det er lite info enda.

Lenke til kommentar

Sjarmen trenger nødvendigvis ikke å bli borte, men det er en skam hvis bedre grafikk går på bekostning av sjarm ;)

Bestillte FFVII fra dvdboxoffice.com (eneste stedet jeg fant det) i oktober i fjor, så det ramler nok ned i min postkasse hvert øyeblikk nå! :ermm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Vel :hmm: å vente er ikke så ille, muligens skjer det samme som i FFX der Europa fikk en mye bedre utgave en den som ble sluppet i Japan (dark aons etc ++++). Det kom jo ditt også da, men de fikk det i form av FFX international, som da også kom etter Europeiske versionen. :yes: Så å vente har sinne positive og negative sider :yes:

Lenke til kommentar
Jo lenger vi venter, jo bedre blir spillet. Kjedelig å få levert et dårlig spill. SquareEnix kan ta all den tiden de trenger for å lage tidenes beste Final Fantasy.

Ikke for lang tid da ;) Vil liksom få oppleve spillet før jeg har havner i graven

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...