Chosiso Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Hvis du skal selge noe, og det funker før du har solgt. han som du har solgt det til får det, og det funker fint! 1 mnd etter på ca. da funker det ikke mer. Må jeg gi han pengene tilbake da? Han sier at han skal ha kvitering om 7 dager. hvis ikke så vet ikke jeg hva som skjer. hva kan jeg gjøre? Dette er et bluetooth headsett rettere sagt. Endret 23. mars 2004 av chosebakken Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Høres ut som en produksjonsfeil. Kan du ikke bare sende ham kvitteringa eller en kopi av den så han kan klage til de som har solgt den i utgangspunktet? Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Det er nettopp det som er risken ved å kjøpe brukt. Du har ikke peiling på hvor lenge det varer, og du har ikke krav på garanti eller forbrukerkjøpsloven. Har en kompis som kjøpte en aprillia 125 til 45 000. 2 uker etterpå så røk stemepelet i sykkelen. 2 Bad... måtte punge ut med nesten 15 000 for å få sykkelen fiksa. Kunne like godt kjøpt en ny. (Kjøpte den ikke brukt hos en forhandler, men hos en privat dude) Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Hvis du skal selge noe, og det funker før du har solgt.han som du har solgt det til får det, og det funker fint! 1 mnd etter på ca. da funker det ikke mer. Må jeg gi han pengene tilbake da? Han sier at han skal ha kvitering om 7 dager. hvis ikke så vet ikke jeg hva som skjer. hva kan jeg gjøre? Dette er et bluetooth headsett rettere sagt. Med mindre dere har avtalt noe annet, så har han ikke rett til å få tilbake penger. Kjøpt er kjøpt. Så lenge varen fungerte som normalt på kjøptidspunktet har du ditt på det tørre. Hvis han vil ha garanti får han kjøpe fra butikk. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Høres ut som en produksjonsfeil. Kan du ikke bare sende ham kvitteringa eller en kopi av den så han kan klage til de som har solgt den i utgangspunktet? Kan ikke sende kvitering. kanskje, men lite sannsynlig. I arbeidsuken i januar eller noe sånt, (jobbet i amobil) og testet ting. Takken for at vi jobbet der, hvar at vi fikk 2 Bluetooth headsett. kanskje Amobil har en kvitering, men det er veldig lite sannsynlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå