TheDarkListener Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Fikk i går en avis fra elkjip der det på framsiden var bildet av et surroundannlegg (dette) til 995,- Siden det ikke stod noe info om det søkte jeg litt rundt på nettet og fant ut tilslutt at satelittene er på 100w hver og bassen på 500w Kan dette stemme? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Det kan muligens stemme om det er P.M.P.O.-watt eller lign. Ellers hørtes det veldig voldsomt ut. (PMPO-watt == Juksewatt) Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 er vell bare å kjøpe, teste og eventuelt levere tilbake før det har gått 30dager. elkjøp reklamerer jo med 30dagers full returrett så hvorfor ikke utnytte den til din fordel..... Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 h¢yttalere måles ikke i watt, hvor mange ganger må dette gjentas ??? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Total power output: 1000W Jadda... Med tanke på at senterhøyttaleren min alene er større en sub'en i det anlegget (og fint drives av 80W eller noe som forsterkeren min er pr. kanal) tror jeg du skal ta tallene det med et par bil-lass salt... Endret 23. mars 2004 av Shimano Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 dessuten står det 5x10w på satelittene, 50w på suben, tilsammen 100 w, som altså ikke har noe som helst å si, hverken når det gjelder lydstyrke eller -kvalitet. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Det var snakk om et komplett surround-anlegg ettersom jeg forstod. Og da tror jeg at de fleste burde skjønne at det var satelitt-utgangene og sub-forsterkeren som var oppgitt. Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 På produktarket står powerconsumption oppgitt til ca 100 W... trykkleif i den engelske utgaven, det franske produktarket oppgir 10w og 50w, om h¢yttalerne og ikke om forsterkeren. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Å oppgi effekten høyttalerne (liksom) skal tåle uten å oppgi effekten på forsterkeren er jo fullstendig ubrukelig. (?) Hvis produsenten klarer å prestere noe slikt så kan det umulig være noe særlig bra anlegg. Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Assa, dette er et hjemmekinoanlegg fra Philips, ikke akkurat High-End. Kjøper du dette anlegget får du ikke verdens beste lyd, men noe som er ganske langt derifra. Noe jeg vet du får derimot er OK mye for pengene, Elkjøp kjøper inn store partier og kan presse prisene lavt. Er du kun ute etter et 5.1 Surround system til en meget rimelig penge er nok dette et bra kjøp, er du ute etter grei lyd, så må du uansett spytte i minimum det tidobbelte. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Har ikke tenkt å kjøpe det. Bare synes det hørtes litt mye ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå