TomWhittaker Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Skal ha ny musematte nå, har IceMat for øyeblikket. Håpet at noen her kunne anbefale en musematte som koster under 300,- ....skal brukes litt til gaming, mest vanlig bruk. Hadde litt lyst å teste noe annet enn en musematte fra de produsentene i topic, men det blir kanskje en fUnc uansett, kom med forslag! Endret 23. mars 2004 av ptv- Lenke til kommentar
handbook Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 *host* http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...hlite=musematte *hark* Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Nesten alle (om ikke alle) av de topicene er om de mattene jeg har "ekskludert" fra min liste. Ville gjerne høre om erfaringer med noen andre matter ... Skal forresten brukes i lag med MS Intelli 3.0. Endret 23. mars 2004 av ptv- Lenke til kommentar
notarget Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Mitt standard svar til slike poster er, velg fUNC1030. Den har 2 gode sider med forskjellige overflater, den ligger i en fin aluminium eske, den har en god gummikant rundt hele matten og den er akkurat passe stor Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 ang priv mld pvt denne musematta jeg anbefalte er like bra som func.. faktisk bedre etter min mening.. under en turnering 2 on2 som det var 3 stk med func.. fikk teste min musematte å konverterte strax.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Hva er poenget med å utkonkurere de 3 beste musmattene på markedet? Skaff deg tøymatte da! Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 assa jeg sier alltid dette er vanesak hva dere liker.. jeg liker NO motstand.. derfor fant jeg at de mattene jeg har er 70 cm ene veien og 45 den andre.. Glatt overflate, Med mouseskatez vil en intelli mus fly over... Jeg personlig trenger litt stor flate å bevege musa på.. liker ikke løfte på musa under kjappe reaksjoner. Den muse matta jeg bruker erikke lagd for å konkurer mot func og de andre.. de er selvstendig og er ikke lagd for gamere Lenke til kommentar
Haraball Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 ang priv mld pvt denne musematta jeg anbefalte er like bra som func.. faktisk bedre etter min mening.. under en turnering 2 on2 som det var 3 stk med func.. fikk teste min musematte å konverterte strax.. Og den heter.... ? Har du sagt A, kan du få lov til å si resten av alfabetet også. Jeg kan anbefale Destrukt Pad (XL) / Fatatl1ty Pad, som du får hos Indiweb.de. Store og fine tøymatter som gjør skatez og denslags bortkasta. Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 skulle likt å vite sjæl hva denheter Du finner den på clas ohlson til 69 kr om jeg ikke tar feil.. eller var det 45 kr... du får den i minimale rugler.. noe all av funcen sin ene side kun glattere.. så har du en annen type som er av ren flate. fås i pen blå farge eller svart. Denne musematten som er helt rett uten rugler slites ut etter en laaaaang stund.. da snakker vi hvertfall 1 år før du må erstatte den.. Men med speedfix som er en silikon spray kan du reduserer friksjon enda mer og hindre at den sliter så mye.. skatez er optimal Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Hei. Jeg var engang i ditt dilemma, hvilken musematte skulle jeg velge. Etter mye om og men kom jeg omsider frem til func 1030. Sammen med logitech MX500 synes jeg dette var en uslåelig kombinasjon. Det jeg har å innvende mot func 1030 er at den samler masse støv og dritt, så for å holde den optimal må den vaskes støtt og stadig. Dette går man fort lei av... Nå nylig fikk jeg meg en laptop (i8600) og til den trengte jeg jo seff en mus (og musmatte). Hadde egentlig tenkt å kjøpe meg en func matte til og en logitech mx510 da jeg er fornøyd med disse to merkene, men jeg trengte en mus der og da, og løp til nærmeste butikk. De hadde ikke det jeg skulle ha, men de hadde en combopack med Icemat og intellimouse 3.0. Jeg tenkte at det var verdt et forsøk, og jeg må faktisk si at jeg liker denne kombinasjonen bedre enn den jeg har fra før... Så anbefalingen min blir faktisk å beholde det utstyret du har, eventuelt kjøpe en ny icemat dersom den gamle er utslitt. Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 slite ut en icemat?? how the fuck? det er herdet glass liksom... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 slite ut en icemat?? how the fuck? det er herdet glass liksom... Jeg har i vertfall klart å lage riper i min nå, vet ikke hvordan though.... ^Th0mas^: jeg ville gjerne høre erfaringer om andre matter...så jeg kanskje fikk noe litt "unikt" og fikk prøve noe nytt. Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) du må ha klart å få noe hard mellom musa og matten.. det lager nok ripe men det var synd.. jeg tørker av icematen etter hver runde i cs Endret 23. mars 2004 av VincentYa Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) syns icemat er elendig i forhold til func, den må vaskes like mye som funcen, lager fæle skrapelyder, den er høyere en funcen, den er mindre enn funcen, kantene er skarpe, den er kald, den kan knuse osv osv... Mange av vennene mine har hatt icemat og alle har synes at func er i en klasse for seg selv..... Men jeg vil anbefale deg å prøve de forsjellige mattene og se hvilken du liker best... edit: de er også pr0gamere i cs.. Endret 23. mars 2004 av El-Hadji Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 dine meninger mine meninger.. icemat version 2 Stornok likeglatt blir ikke kald i lengden om man har hånda der.. Trenger ikke vaske den.. kun tørke lett med hånda støvet som legger seg.. Lyder?? har ud glemt iceskatez? de som er lagt for icemat og ikke mouseskatez. je synes ikke det kommer så mye lyd.. vet du hvorfor så mange progamers har func? fordi det er nok noe av de første som kom ut med god matte overlegen på friksjon. Mens nå diskuteres det om icemat, func, steel, etc om hva som er best.. alt er opp til hver og en.. jeg liker 0 friksjon.. andre liker litt.. andre mye.. og slik gr det helt til alle ender i krangel.. ta en titt og test.. det er eneste løsning skal foressten mye til å knuse en icemat når det er herdet glass Lenke til kommentar
fudun Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Har func, og må si at den gummisaken begynner å irritere meg. Etter en liten stund begynte den å krølle seg/bli ruglete. Litt irriterende at det er to deler også. Jeg trenger ihvertfall aldri snu matta. Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 derfor ville jeg anbefalt den matta som koster 45 til 70 kr som er 4 ganger så stor.. og like glatt. men du prøver selv Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=4240&GID=4200 Velg i vei! Denne synes jeg er tøff og bra: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=EGAPOP&toc=4240 Lenke til kommentar
Gammelmann Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hvis du absolutt skal prøve noe nytt, hva med Thermaltake X-pad? Vurderer seriøst å kjøpe en sånn selv, men vet ikke hvordan den er... Koster bare 54 kr hos Techline.no Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Jeg har prøvd haugevis av forskjellige musematter det siste halvåret (Func, Everglide, Ratpaz, Icemat osv.) Den musematten jeg liker best er faktisk Everglide Gaming Mat. Den er akkurat passe stor, tynn, rimelig slitesterk og har lite friksjon. Den er også tilnærmet lydløs når du beveger musa over den http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=EGGMCY Endret 30. mars 2004 av Spaz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå