Lemkin Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Har kjøpt en raid kontroller fordi jeg har kjøpt meg en ny HD (har 3 stk nå) Men når jeg bruker alle 3 vil ikke pcn boote win. Tror problemet er at jeg ikke får starta setupen. Det er sånn at jeg skal trykke f3 etter bios-booten men det kommer ikke noe fram. Lenke til kommentar
Tanguero Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Dersom den starter med to men ikke tre kan det jo være at strømforsyningen ikke klarer mer. Dersom det er SCSI er det lurt å sjekke termineringen. Med ATA disker er det lurt å sjekke innstillinger for Master/slave dersom det er 2 disker per kanal. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Litt rart fordi i helga har jeg brukt alle 3, og da fikk jeg boota _ETTER_ jeg hadde vært på den setupen.. Det er IDE kabler jeg bruker Lenke til kommentar
Tanguero Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Har du mer informasjon du kan fortelle? Hva slags kontroller, maskinvare ellers, hvordan du har satt det opp. Drivere, biosendringer etc... Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 3 HardDisker - 1stk WDC 80GB 8mb catche - stk 160GB Seagate 8MB Raido kontrollern: - http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Jeg har 2 av HD på den IDE kabeln som går fra hovedkortet, og en av de skal det bootes win fra. Den siste HD'en er på den RAID kontroleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå