Gå til innhold

Foranding på forumet?

Anbefalte innlegg

Nå har forumet vårt vært i bruk i snart tre måneder, med en overraskende stor og aktiv brukergruppe. Ettersom dette forumet er helt nytt ble kategoriene enkelt og greit delt opp etter Overklokking.nos avdelinger, men det er ikke nødvendigvis det mest effektive og brukervennlige for dere forumbrukere.

Derfor lurer jeg på om dere har noen erfaringer og forslag til forbedringer på kategorioppdelinger. Skal vi ha flere/færre kategorier? Er det spesielle kategorier dere savner? Skriv det dere vil i denne tråden, så skal vi prøve å forandre forumet til det beste for dere alle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva med å ha sånn at man er logga på hele tia hvis du skjønner hva jeg mener. sånn som det er på f.eks extremeforums og ezboard. har litt problemer med w2k og logg. etter en liten stund så kan jeg ikke se på sider offline mer. samme gjelder 'login cookien' her

Lenke til kommentar

Amund er i full gang med å programmere et helt nytt forum som vi regner med å ha klart før året er omme, og vi regner med å ha fått unna slike problemer der. I første omgang lurer jeg på hvilke kategorier/forum dere savner eller vil ha forandret på? I andre tråder har jeg fått ønske om en eget vannkjølingskategori og en om nyttige små programmer for en overklokker.

Noen flere lure idéer? Jeg mottar dem med takk!

Lenke til kommentar

Vi arbeider for tiden med et nytt forum, men grunnet en usaklig bug blir vi litt forsinket.

Skal gi beskjed straks vi har en beta på gang :smile:

Mye av funksjonaliteten som er nevnt i denne tråden er allerede implementert.

Mvh,

Amund

[ Denne Melding var redigert av: amund på 2001-11-13 12:11 ]

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...