nAD Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Hepp så er bredbånd kommet i hus. Har en ekstra maskin så vil jeg sette opp en CS server. Tingen er den at jeg vil ikke kjøre Linux, aldri likt det. Siden jeg ikke hat tatt meg tid til å forstå noe. Hva/hvilke programmer kan jeg evnt. skaffe som hindrer hackere og komme inn på serveren når den kjøres? Har tenkt på å kjøre Win2k PRO. Alle tips mottas. Og hvis jeg så tenker igjen på å skifte til Linux, hvilken distro er lettest og sikkrest for meg som ikke har peiling på Linux. Noe programmer der som jeg kan laste ned for å øke sikkerheten? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Tingen er den at jeg vil ikke kjøre Linux, aldri likt det. Siden jeg ikke hat tatt meg tid til å forstå noe. De færreste liker vel ting de ikke forstår? Topic: Kjøp Norton IS 2004. Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 har du adsl fra telenor, følger nis 2004 med i abb. deres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå