Asbjørn² Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Hei Jeg får mitt første vannkjølingssett senere idag Mist Tsunami 478 med AC NB blokk i tillegg. Skal en tur innom på Shell før jeg henter pakken, men lurer på hvor mye destilert vann jeg må kjøpe... Noen som vet? Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Tror 1l holder i massevis med tanke på at du skal ha oppi ACfluid/frostvæske.. Brukte ca 0,5l på mitt system Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Ok, flott. Takk for svar! Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Endte opp med å bruke 0.25L Da var riktignok ikke NB blokka kobla til. J***a MSI hovedkort, måtte frem med kniven og kappe toppen av plastikk pinnene som holder socket ramma fast i hK, De hindret CPU blokka å komme i kontakt med CPU. I tillegg var festeørene til NB blokka vridd 90° i forhold til andre P4 hovedkort. ASUS P4C800-E Deluxe er bestilt Noen som vil kjøpe ett billig MSI 875P Neo FIS2R? Endret 25. mars 2004 av Zoidman Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 billig og litt modifisert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå