Illmatic Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 hei jeg har lyst til å beskytte pc'n mer og lurte derfor på hvilket programmer dere anbefaller.....har fra før ad-aware, norman antivirus. er på utkikk etter gratis software(brannmur og lignende). ha helst med link...hørte at ip'n på pc'n forandrer seg hver gang du kobler til internett, stemmer d??? har isdn. er det mulig at noen jeg har lastet ned filer fra på winmx har lagret ip'n min og laget en bakdør inn til pc'n min, hvordan sjekker jeg og evt. stopper dette??? takker for alle seriøse svar... Lenke til kommentar
Crack Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 takk for hjelpen nok en gang Crack!!! laster nå ned zonealarm og spybot s and d, har norman antivirus og har ikke planer om å skifte, er også mye tull med norton om dagen...funker zonealarm med norman??? holder alt dette + ad-awre mot spyware og uønskede gjester på pc'n??? Lenke til kommentar
Crack Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå