Wiking2 Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Hei! Jeg har en Dell Inspiron 8500 som jeg ikke bestilte med truemobilekort. Har tenkt å etterbestille dette. Er det en kurant sak med tanke på installasjon osv? Disse kortene skal jo ha antenne i skjermen, om jeg har forstått rett. Er dette noe som ligger klart til bruk, slik at det bare er å sette inn kortet? Magnus Lenke til kommentar
spetter Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) på min insp 8200 så er rett rett under maskina, dvs bare å ta opp et lokk på undersiden, og der er det... Edit: Velkommen til forumet :=) Endret 23. mars 2004 av spetter Lenke til kommentar
DellDude Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Se punkt tre fra toppen: Dell Support Det er ikke vanskelig, men pass på så du ikke har noe statisk elektrisitet i kroppen. Og ta ut batteriet før du starter Lenke til kommentar
Wiking2 Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Tusen takk for svar! Nå venter jeg bare på kortet, så får jeg prøve! Magnus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå