Pytagoras Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Hahah.....jeg må le. Hva i alle dager kan være gøy med slik "taktikk"?......seriøst.....hva er utfordrende med å holde på slik. Hvorfor kjøpe BFV hvis dette er agendaen? Jeg gir min fulle støtte for slik taktikk dersom målet er å ta det siste spawn punktet til fienden. Ingen spawn punkt, ingen motstand, ergo har man vunnet. Å vinne er vel målet i et hvert spill? Det som dog er kjipt er at man etter å ha blitt "tatt av dage" så kan man endre team. Dette burde vært forbeholdt før spillets start, og ikke underveis. Med mulighet for å endre lan underveis oppstår fort det nevnte problemet. M60 er og skal være rå (alle som har skutt med en MG3 vet hva jeg snakker om), men "cone of fire" burde vært mye mere spredd når man står oppreist og dersom man ikke skyter "byger". Ellers så syntes jeg det var en flott anmeldese, spesielt likte jeg de to personenes inntrykk. en ny, fin vri på en ameldelse. des,OUT! Greit nok at det var det siste kontrollpunktet og at man skulle ta det, men det var absolutt _ingen_ som prøvde å ta kontrollpunktet i løpet av de ti minuttene det hele foregikk. Det er det som er så frustrerende; belønningen for å spawncampe uten å ta kontrollpunktet. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Dette ser jo bra ut, men finnes det en demo? Jeg har lett, men finner ikke noen ting... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Dette ser jo bra ut, men finnes det en demo? Jeg har lett, men finner ikke noen ting... Tror ikke finnes noen demo. Kommer kansje en... Men hvor krevende er dette spillet i forhold til BF 1942?? Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Det stemmer at det ikke finnes noen demo. Til forskjell fra Battlefield 1942-utgivelsen, ønsket ikke utviklerne å bruke tid på en demo. De ville heller jobbe med å gjøre spillet så bra som mulig, så kunne de vurdere en demo i ettertid. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Nei, det er ikke noe mer krevende enn Battlefield 1942. Helikopterne trenger litt "getting used to", men vanskelighetsgraden mellom de to spillene er minimal. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Men neste dag er det full fest igjen, og slik fortsetter Battlefield: Vietnam, ganske enkelt fordi det er et svært godt spill. Og bedre vil det bli. Patch kommer allerede førstkommende fredag. A message to the Battlefield:Vietnam community ps: quote hentet fra anmeldelsen. Edit: Kan se ut som om jeg gikk på en noe tidlig aprilspøk, men det vil tiden vise... des,OUT! Endret 24. mars 2004 av Desdichado Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Men neste dag er det full fest igjen, og slik fortsetter Battlefield: Vietnam, ganske enkelt fordi det er et svært godt spill. Og bedre vil det bli. Patch kommer allerede førstkommende fredag. A message to the Battlefield:Vietnam community ps: quote hentet fra anmeldelsen. Edit: Kan se ut som om jeg gikk på en noe tidlig aprilspøk, men det vil tiden vise... des,OUT! Yepp, det lukter hoax lang vei av denne. M60 bare liggende huh? Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 bf:Vietam er fett Men syns den nye layouten på info systemet ingame var litt kaotisk,men er vel sikkert bare å bli vant til det. en ting jeg digga skikkelig er når du står ved et flagg og skal ta over en post,så teller den ned,i bf1942,så kan ma stå veldig lenge ved et flagg uten at det skjer noen ting.. Har bare prøvd Bf:Vietnam et par ganger ,har ikke hatt tid til å spille,men skal prøve litt mere til helgen + merker og alt spillet krever litt mere av pc'en en vanelig bf1942. Uansett,syns fortsatt at DC http://www.desertcombat.com er bedre,syns det er den beste modden til BF,alle de som ikke har prøvd det,burde prøve. eneste minuset i DC er at helikoperene er vanskelige å fly og det er er stort + at det har klart å få det bra i Vietnam.. Game on! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Bra artikkel, Erling (og dere andre som skrev i den). Dette blir garantert spilt -veldig- mye av meg i framtiden.. Endret 26. mars 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
spiro Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Synes m60 skulle hatt mer rekyl og personen burde gå treigere enn en med m16/car15 ol. Nå har ikke jeg spilt BFV enda, men det høres ut som om du savner våpensetup'en i RTCW:ET... Der funker dette veldig bra syns jeg. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) M60 er og skal være rå (alle som har skutt med en MG3 vet hva jeg snakker om), men "cone of fire" burde vært mye mere spredd når man står oppreist og dersom man ikke skyter "byger". Ellers så syntes jeg det var en flott anmeldese, spesielt likte jeg de to personenes inntrykk. en ny, fin vri på en ameldelse. des,OUT! problemet her er att, mens en MG3 har en topp skuddtakt på ca 1300 RPM, har en M60 en skuddtakt på ca 550-600 avhengig av versjon (para har 550, vanlig har 600). det er en STOOOR forskjell. (til sammenlikning har en M16 en skuddtakt på ca 800rpm..og en RPD ca 700RPM, men fremdeles er M60 raskere i spillet...sukk) jeg er helt enig i nøyaktigheten ved oppreist skyting, og sittende, burde jo ikke treffe en dritt...å skyte fra hofta er det bare rambo som klarer...og da bare med spesial effekter der det dør 2 ganger så mange menn som han skyter kuler... en annen ting som irriterer meg er at de ikke har fått med seg vekt og pålitelighetsproblemene med de amerikanske våpene i Vietnam. M16 var ett møkkavåpen i den perioden (jeg liker det heller ikke i spillet, treffer jo ingenting med det), og M60 var TUNG! soldatene kasta dem fra seg i avsky. Ble ikke kalt "the Pig" for ingenting Hvordan de da kan forsvare å kombinere dette med en blooper (m79) eller LAWs forstår jeg ikke??? AA raketten eller RPG7 mannen til VC burde jo hatt en forbanna RPD hver da...iallefall en AK47 istedet for den rifla eller pistolen!! Endret 30. mars 2004 av MrLee Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 M60 er og skal være rå (alle som har skutt med en MG3 vet hva jeg snakker om), men "cone of fire" burde vært mye mere spredd når man står oppreist og dersom man ikke skyter "byger". Ellers så syntes jeg det var en flott anmeldese, spesielt likte jeg de to personenes inntrykk. en ny, fin vri på en ameldelse. des,OUT! problemet her er att, mens en MG3 har en topp skuddtakt på ca 1300 RPM, har en M60 en skuddtakt på ca 550-600 avhengig av versjon (para har 550, vanlig har 600). det er en STOOOR forskjell. (til sammenlikning har en M16 en skuddtakt på ca 800rpm..og en RPD ca 700RPM, men fremdeles er M60 raskere i spillet...sukk) jeg er helt enig i nøyaktigheten ved oppreist skyting, og sittende, burde jo ikke treffe en dritt...å skyte fra hofta er det bare rambo som klarer...og da bare med spesial effekter der det dør 2 ganger så mange menn som han skyter kuler... en annen ting som irriterer meg er at de ikke har fått med seg vekt og pålitelighetsproblemene med de amerikanske våpene i Vietnam. M16 var ett møkkavåpen i den perioden (jeg liker det heller ikke i spillet, treffer jo ingenting med det), og M60 var TUNG! soldatene kasta dem fra seg i avsky. Ble ikke kalt "the Pig" for ingenting Hvordan de da kan forsvare å kombinere dette med en blooper (m79) eller LAWs forstår jeg ikke??? AA raketten eller RPG7 mannen til VC burde jo hatt en forbanna RPD hver da...iallefall en AK47 istedet for den rifla eller pistolen!! Type56 er bra rifle det da... Enig med at M60 skulle hatt lavere RPM, men ikke mindre skade.. Skyte stittende med MG går ann.. Å stå og løpe bortover er håpløst. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 (endret) BFV fikk karakteren 8 i varighet såvel som forgjengeren. Painkiller fikk også 8 i varighet. Spør du meg, så henger ikke dette på greip! Et multiplayerspill som BFV burde ha laaangt større varighet enn et spill som Painkiller. Hadde Painkiller enda hatt co-op modus... For å understreke det hele siterer jeg et utdrag fra omtalen: Battlefield: Vietnam gir som forgjengeren den mystiske avhengighetsfølelsen. Du kommer til å spille det så mye at det tyter ut av ørene på deg, og kveld etter kveld vil du sitte og gni deg søvnløs i øynene og forbanne spillet for å stjele vekk all tiden din, før du faller ned i sengen i dyp søvn. Men neste dag er det full fest igjen, og slik fortsetter Battlefield: Vietnam... Endret 28. mai 2004 av Gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg