bergen Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Hei Jeg har fått et merkelig problem når jeg skal åpne IE. Når jeg prøver å åpne den kommer bare en feilmelding som sier "det har oppstått et problem med Internett Explorer programmet må lukkes." Jeg har prøvd å oppgradere IE, scannet for virus, Tatt alle windows oppdateringer kjørt Spy Boot osv uten at noe hjelper. Kan noen fortelle meg hva som er feil og hva som må til for å rette opp dette?? Takk for alle svar Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 har du prøvd: * å reparere windows? (Boot fra cd, velg reparere...etc) * "sfc /scannow" fra kommandopromptet? Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 fatter ikke at folk bruker IE når det finnes firefox og opera. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 fatter ikke at folk bruker IE når det finnes firefox og opera Nå kan vi ikke la "bytt produkt" være svaret på alle problemstillinger heller da... Lenke til kommentar
bergen Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 har du prøvd: * å reparere windows? (Boot fra cd, velg reparere...etc) * "sfc /scannow" fra kommandopromptet? Nei, d har jeg ikke prøvd enda. Men hvis jeg gjør d, vil jeg da miste noe data som f.eks e-mail jeg har mottatt og lignende? Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 nei, det går helt sikkert bra. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Se om denne artikkelen gir deg det du trenger. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Deelay Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg har akk. samme problem og har prøvd det meste inkl. sfc /scannow! Det har ikke hjulpet for meg! Det jeg har funnet ut, er at det er en korrupt .dll-fil, men vet ikke hvilken! Å reparere windows tror kanskje hjelper, så prøv det! For om det var kjørefasefeil, hadde det stått i feilmeldingen! Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 har du xp så hjelper det nok med en systemgjenoppretting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå