mars001 Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Ja, topic sier vel det meste. Hver gang maskinen skal reinstalleres sitter jeg alltid igjen i etterkant og irriterer meg over alt jeg glemte å ta backup av. Mailinstillinger og mail Favoritter Sites.dat i Flashfxp "mine dokumenter" Noe du vil legge til denne lista ? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jobb inn gode Backuprutiner, så slipper du slike ting. Jeg har en egen partisjon, som heter Backup. Her legger jeg alle backupene min. Jeg prøver å få tatt backup ukentlig. Hvis en jobber inn slik rutiner, mister man minst mulig vet et eventuelt OSgresj (der eneste løsning er formatereing og reinstalering). Lenke til kommentar
whom Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Hehe har glemt Mine dokumenter med alt arbeidet til familien min 2 ganger. Jeg måtte betale timelønn til søstra mi da hun måtte skrive en stil om igjen. Jeg måtte også betale 300 kr til mamma. Er litt Distré... Lenke til kommentar
Crack Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Ev. også desktop'en/skrivebordet med dokumenter og snarveier for hver enkelt bruker. Mye av dette kan imidlertid gjøres enklere ved at du har minimum 2 partisjoner på disken og i w2k/XP høyreklikker på Mine Dokumenter og legger den mappen samt E-post mappen (.pst filen) som standard til den partisjonen du ikke formaterer ved en eventuell nyinnstallering. Mao., på C partisjonen har du kun OS + installerte programmer mens alt annet ligger på en annen partisjon (Inkl. ev. backup'er). Da kan du når som helst formatere C uten å tenke på ev. konsekvenser.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå