Joachim_F Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Killzone kan vise seg å bli PlayStation 2 sitt svar på Halo. Her er en film fra dette PS2-eksklusive spillet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Ser ganske fet ut. Men hvorfor slipper de Fps spill på PS2?( ja jeg vet, du får mus og tastatur til PS2.) det er jo bare helt crap og styre med den kontrollen. Hvorfor ikke på pc? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Det kommer ikke på PC. Se nyhetsartikkelen om Guerilla Games og Sony. Lenke til kommentar
Grums Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Ikke noe PC versjon av dette. Siden sony står bak PS2 og spillet, så blir dette nok kun ps2. Ser utrolig fett ut. AI'en så litt rar ut, men de har nok tid til å ordne den på. Vanvittig fett det romskipet som flyr inn på slutten foran deg. Lurer på om han spilte i debug mode, fordi han som spilte tok mye skade uten å dø. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Lurer på om han spilte i debug mode, fordi han som spilte tok mye skade uten å dø. dei brukte sikkert ei kode Lenke til kommentar
Grums Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Lurer på om han spilte i debug mode, fordi han som spilte tok mye skade uten å dø. dei brukte sikkert ei kode Hehe.. jupp. Det er det debug mode går ut på. Jukse, men ikke alltid med koder, ofte gjennom et menysystem som gjør det litt enklere. Lenke til kommentar
jackson Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Får den ikke til og virke med Windows media player.. Eller Quictime.. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Dette er eneste grunnen til å ha PS2 i år Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Ser ganske så kult ut dette.Bra at jeg har/hadde ps2 ivertfall(må skaffe meg ny ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg