Gå til innhold

Problemer med avspilling av lyd og video

Anbefalte innlegg

Hallo folkens, jeg har et problem som irriterer vettet av meg.

For en stund tilbake så merket jeg at når jeg spillte av musikkvideoer, filmer osv, på PC'en så hoppet den plutselig et sekund eller mer (eller mindre) fram i tid, sånn at det liksom spolte i ett lite øyeblikk. Dette var Media Player 9, så jeg prøvde meg på Media Player Classic, og DivX player. Alle med samme resultat.

Jeg lot meg ikke irritere av det, men så skjedde akkurat det samme med Winamp, og når jeg prøvde å spille av mp3 filer. Bare at her er det mye hyppigere. Jeg kan hvertfal se en film uten å irritere vettet av meg. Men når jeg hører på musikk så hopper den så ofte fram og tilbake at jeg holder på å klikke! Jeg hører på musikk ca 80% av tiden jeg sitter på PC'en så dere kan forstå at dette er viktig for meg...

Jeg har innstalert og re-innstalert både DivX og Kazaa Lite Codec pack mange ganger, uten resultat, jeg har re-innstalert driveren til lydkortet, og oprettet ny konto i XP, men jeg fatter absolutt ikke hva som skjer?

Noen som vet hva grunnen til alt dette kan være?

Og om det er en software eller et hardware feil. '

JEG TRENGER DESPERAT DERES DATAKYNDIGHET!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan prøve videolan, som er en mediaplayer som fungerer uten drivere og har de fleste codecs innenbords. Har selv programmet på en USB plugg, fordi at det ikke finnes codecs på skolens maskiner.

Erfarer ofte at WMP 9 ikke spiller alt. Error codecs osv.

Videolan spiser det meste. Og den er GRATIS!

MVH Øyvind

Endret av Luske_Ludvig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...