Gå til innhold

Omtale av Far Cry......

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan simpelthen ikke få rost dette spillet nok. Helt supert, genialt, fantastisk. Akkurat det FPS genren trengte. Dette blir vel anvendte 400 spenn.

Dette spillet kommer til å rave høyt på omtaleskalaene ja. Eneste som kanskje har mulighet til å komme opp på samme nivå når det gjelder playability og grafikk er nok HalfLife2. Men med så mye tull og løgner som har kommet fra den leiren i det siste, har jeg begynt å tvile sterkt.

Lenke til kommentar
Har hatt det 2 dager nå jeg. Lenge leve DEVIANCE!  :thumbs:

Fra hvor lastet du det ned?

les retningslinjene!

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning.
Lenke til kommentar

Trodde release på dette spillet var fredag 26.03, men det var stilt ut i hyllene i Bergen på tirsdag!

Og da kjøpte jeg det jo ;)

Fett, by the way!

EDIT: Det var på Platon, kostet 399,- :D

Bruker 9800 Pro og Catalyst 4.3, ligger på ca 30-50 fps. Ingen bugs, men da også programstyrt AA!

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...