Gå til innhold

Hvor lenge våken?

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Hey!

Lurer bare på hvor lenge dere har vært våkne i strekk?

Hørt at man begynner å få hjerneskader ved 130 timer....

Har en personlig rekord på ca. 95 timer.......

Noen som slår denna?

Norwegian_Beret

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

hehe.. er nok begge deler da...

kan ikke være helt 100% hvis man er oppe 130 timer, så jeg tror vel egentlig at man ikke ville merket så stor forskjell fra før av.....

Norwegian_Beret :smile:

Lenke til kommentar

trodde det skulle vært en fysisk begrensing i bilde, en sikkerhetsventil av et eller annet slag, men den kan du moderere på med hjelpemidler...

men helt naturlig er det vel vanskelig å klare 72timer?

vet ikke? noen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

72 timer er jo vanskelig det oxo, men med bra påsig med cola åg battery så sga det vel gå greit..

BTW: Den gången eg va opp 95 tima så drakk eg 17!!!!! battery.. hehe.. :smile:)))))))))

Norweigan_Beret

Lenke til kommentar

Vel.. når jeg var i millitæret ble vi utsatt (etter min mening det beste å kalle det) for en utmattelses øvelse. Jeg husker ikke helt hvor lenge det var snakk om, men det var vel rundt 2 - 3 døgn uten søvn. Det hadde sikkert ikke vært noe problem å klare det i en bedagelig sittende atmosfære, men her er det fullt kjør hele tiden, angrep, forsvar, flankemarsj, legge piggtrådsperringer, grave skyttergrav...osv osv. Var til slutt så ødelagt at jeg knapt visste navnet mitt, men sove...å neida.

Har vært gjennom noen helgeLAN hvor jeg ikke har sovet, det er ikke noe problem, så lenge energi drikken og kaffen er innen rekkevidde :smile:

Lenke til kommentar

Da jeg var i militæret (på en kommandosentral for sjøforsvaret) var jeg våken sammenhengende i 75 timer. Dette var egentlig bare for å se hvor lenge jeg klatre å holde meg våken. (kan vel også nevnes at arbeidstiden var 12 timer på og 12 timer av osv.)

Husker at etterhvert så begynner man å sjelve og blir litt svimmel.

Ikke særlig behagelig med andre ord.

Kan vel også nevne at læreren min har sittet 92 timer i strekk foran Macen for å bli ferdig med et arbeid før det skulle trykkes.

Da han endelig kom til trykkeriet, så kollapset han og måtte kjøres til legevakta. Slå den! :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-26 18:31, C. Alshus skrev:

Haha, den sista linja var bra, dritbra.

Enig i det.

Hvordan er det mulig å være oppe mye mer enn et døgn. De få gangene jeg har vært det må jeg sove i to døgn for å hente meg inn igjen. Nå er jeg bare 16 da og trenger kanskje litt mer søvn en det som er normalt også.

Lenke til kommentar

Å være oppe i et døgn klarer vel alle? Jeg er ofte oppe det siste døgnet på et LAN for å rydde plass til litt ekstra på HD'ene og få kopiere mens andre sover for å få bruke all båndbredden. Blir litt kjedelig å ikke ha noen å snakke med da.

Det finnes jo di tufsene som slår av pc'en når de går og legger seg, men de har som regel ikke noe som er verdt å ha :smile:

Kan tenke meg at det er viktig å huske å ta til seg næring (Grandiosa?) ikke bare Battery når man er på tredje døgnet selv om man føler at det er et ork å reise seg fra stolen :smile:

Lenke til kommentar

Ja, rekorden min tenkter jeg er på LAN, var da våken i ca 39 timer, var ganske trøtt da ja.

Men så sov e bare 4 timer så var det på han igjen med 24 nye timer..

men en lite unge ( ca 13 år ) satt bak meg å han meiner e **** me satt våken i godt over 72 timer!!!

Lille barnet, hadde sikkert ikke mange hjerneceller igjen, slikt skal en overlate til veteraner! :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...