Dark Lord Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg skulle gjerne ha hatt meg ett par 140 mm vifter til pceb min..noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Du kan ikke bruke 120mm? Det er i alle fall ikke noe problem å få tak i. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg skulle gjerne ha hatt meg ett par 140 mm vifter til pceb min..noen som vet hvor jeg kan få tak i det? ELFA Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 xoxide.com har mange ulike viftestørrelser.De er fra USA d.o.g... Lenke til kommentar
Dark Lord Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 takker for alle svar heh.. joda,jeg tenkte på å kjøpe 120 mm etter at jeg skrev innlegget.. men blir det ikke toll og en del ifrakt hvis de kommer fra usa da?? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 takker for alle svar heh.. joda,jeg tenkte på å kjøpe 120 mm etter at jeg skrev innlegget.. men blir det ikke toll og en del ifrakt hvis de kommer fra usa da?? blir litt mer i frakt ja men om du kjøper for mindre enn 200kr, så slipper du toll... mvh ballemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå