Gå til innhold

Nokia 7250i

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig gått til anskaffelse av en Nokia 7250i, og er for så vidt ganske fornøyd med den. Men det er en ting som er litt irriterende, og det er at høytalervolumet er relativt lavt til tider.

På de litt eldre Nokia modellene (som f.eks 3330) så gikk det an å bare trykke oppover når du snakket i telefonen, og da få høyrere lyd "i øret". Men dette fungerer heller dårlig på 7250i'en min, og jeg lurer på om det er noen der ute som vet hvordan jeg kan gjøre dette....

Løsningen er sikkert latterlig enkel, men jeg har ikke klart å finne ut av det til nå...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jau, jeg hadde nok ganske rett når jeg gjettet at det var en latterlig enkel løsning på dette problemet. Og ja, jeg burde nok klart å gjette/leite meg fram til løsningen selv.

Men for å si noe til mitt "forsvar"; Jeg har bare hatt mobiler med "trykke oppover" tast løsning på volumet i øret, og dermed fant jeg ikke fram til denne lille avlange knappen på mobilen. Og for å være helt ærlig; den knappen ser jo ikke særlig "knappete" ut heller da:P

Men tusen takk for hjelpen, vi er to personer som har leitet etter en løsning en liten stund nå... Litt flaut å se hva løsningen er da;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...