Gå til innhold

S65 M65 A65 - lekemobiler?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mer spesielle produkter kommer senere, Siemens har flere trumf i ermet :)

Siemens BØR jo komme med noen trumf ja... hehe ellers henger de snart etter.. synes Siemens er utrolig trege til å få telefonene sine ut på markedet etter at de er presentert.. går jo ofte et halvt år eller mer. Det er for treigt!

Lenke til kommentar

De fleste får nok assosiasjoner til M55 når de ser S65 og M65, tastene er like i form og høttaleren på M65 er fra Dynamic Lights på M55.

Øverste halvdel av S65 er tatt fra SL45 :)

Alderon: Siemens har hatt suksess med designet de bruker nå, så derfor gjør de nok lurt i å fortsette med det. C65 blir bestselger, delvis også CX65 som kommer til å selge spesielt bra i Norge. S65 vil også selge meget bra, mens M65 er mer for de få og er vel ikke ment å være noen topp-selger heller :)

Endret av molna
Lenke til kommentar
Personlig tror jeg ikke det er noe den motebeviste vil kjøpe, med mindre motebilde forandrer seg veldig. Jeg synes de ser gamel ut, men det er meg da...

Vel, jeg pisser gatelangs på moter, og jeg syntes S65 og CX65 var skikkelig kule. Vet ikke om det blir et kompliment, da men... :p Forøvrig kjøper jeg ikke telefon etter utseende... Jo forresten, jeg kommer ikke til å kjøpe 7610 :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...