radisson Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 sjå her alle sammen :-) http://www.posten.no/portal/application/no...s=1080032411329 Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 enten har posten mye trafikk.. ellers så funker ikke linken .. Lenke til kommentar
thomasj Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 linken fungerer utmerket herfra. Sidene til posten er uansett rimelig langsomme.. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Denne ordningen kan bety trøbbel... Posten har ikke akkurat de glupeste ansatte eller den mest hendige kundeservice. Har allerede begynt å se for meg hvor mange timer jeg må bruke hos kundeservice første gang noe går feil ved fortollingen. Jeg vil fortolle selv Lenke til kommentar
frustata Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Dette er vel gammelt nytt. Mener jeg leste om denne ordningen lenge før jul. Men Posten burde vel heller sette inn kreftene sine i kampen for å få hevet tollgrensen, fremfor å gjøre det "lettere" å fortolle hos Posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå